احتمال تغيير تقويم AFC به سود تيم‌هاي غرب آسيا
تاريخ : یک شنبه 16 تير 1392برچسب:, | 18:25 | نویسنده : Amir

سرپرست سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال از احتمال تغيير تقويم ليگ قهرمانان آسيا به سود تيم‌هاي غرب اين قاره خبر داد.


مهدي تاج در ميانه دوره دانش‌افزايي مديران، مربيان و سرپرستان ليگ برتر فوتبال درباره اين جلسه گفت: بناست هر سال چنين برنامه‌اي برگزار شود که در آن رييس کميته‌هاي مختلف فدراسيون فوتبال جديدترين قوانين فيفا و AFC را با مربيان و مديران ليگ برتري در ميان بگذارند و هماهنگي‌ها را با آن‌ها بيشتر کنند.
تاج همچنين درباره سفر مسئولان فدراسيون فوتبال به مالزي گفت: اين سفر خيلي خوب بود. ما در آنجا مسائلي را مطرح کرديم که سال‌هاست به دنبالش بوديم. مهم‌ترين مسئله ما تغيير تقويم مسابقه‌هاي ليگ قهرمانان آسيا بود که مقرر شد که اين تقويم تغيير کند و اگر اين مسئله به تاييد هيات اجرايي AFC برسد، رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا از اين پس از مهرماه آغاز مي‌شود و در واقع با تقويم يوفا و تيم‌هاي غرب آسيا هماهنگ مي‌شود.

تاج در ادامه با اعلام اين خبر که نمايندگان AFC در تاريخ 24 و 25 مرداد به ايران سفر مي‌کنند گفت: امروز جلسه‌اي با ناظران مسابقه‌ها داشتيم که درباره مسائل مربوط به آن‌ها صحبت کرديم. همچنين به باشگاه‌ها گفتيم که بايد 20 درصد از بودجه مصوب خود را صرف آکادمي کنند و نمي‌توانند به عنوان مثال هزينه هتل يا سفر را به نام تيم‌هاي پايه‌شان ثبت کنند چون نمايندگان AFC دفاتر مالي را به دقت بررسي مي‌کنند.

سرپرست سازمان ليگ حرفه‌اي فوتبال همچنين درباره برگزاري مسابقه‌هاي ليگ برتر در ايام ماه رمضان گفت: يکي از چيزهايي که AFC اين بار تاييد کرد، برگزاري مسابقه‌ها در ماه رمضان بود. ما نمي‌توانيم ليگ را تا ميانه‌هاي ارديبهشت 93 ادامه دهيم بنابراين بايد در ايام رمضان و پس از افطار بازي‌ها را برگزار کنيم.

تاج همچنين درباره تکليف باشگاه‌هاي بدهکار و حق پخش تلويزيوني گفت: فردا (دوشنبه) آقاي حسن‌زاده يکي از سخنرانان جلسه است که در اين باره مفصل صحبت مي‌کند. اين را نيز بايد بگوييم که تنبيه کردن به تنهايي کافي نيست و ما بايد از روش‌هاي تشويقي هم استفاده کنيم. درباره حق پخش هم از مجلس مي‌خواهيم قانوني را تصويب کند که صداوسيما بتواند مبلغ مورد نظر را به ما پرداخت کند چون در آن صورت فوتبال، خودش، خودش را اداره مي‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ