فوتساليست‌هاي ساري عملکرد ضعيفي داشتند
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتسال راه ساري پس از شکست تيمش مقابل دبيري تبريز گفت: تمام بازيکنانم در اين بازي عملکرد بسيار ضعيفي داشتند.

جابر کيان‌نژاد : در هر دو نيمه توپ و ميدان در اختيار بازيکنانم بود ولي در امر گلزني ناموفق بوديم.

وي تصريح کرد: بازي خوب کردن ملاک نيست؛ در بازي مقابل دبيري بازيکنانم بيش از 20 موقعيت گل خلق کردند که در امر گلزني ناموفق بودند ولي درمقابل بازيکنان حريف در ضد حمله به راحتي به گل مي‌رسيدند.

کيان‌نژاد بيان داشت: در کنار بدشانسي بازيکنان تيرک دروازه حريف نيز با آنها يار بود و در چندين مرحله توپ بازيکنان ما با برخورد به تيرک دروازه به گل تبديل نمي‌شد.

وي ابراز داشت: اگر در بازي مقابل دبيري تماشاگران ما در سالن حضور داشتند به طور حتم با تشويق هواداران برنده بازي و سه امتياز به اندوخته‌هاي تيم اضافه مي‌شد.

سرمربي راه ساري گفت: از بازي بازيکنانم در ديدار با دبيري تبريز رضايت ندارم زيرا با توجه به برتري در مسابقه در برابر حريف پيروز نمي‌شويم.

وي از دلايل اصلي ناکامي تيمش را مشکلات مالي عنوان کرد و افزود: بازيکنان مشکلات مالي دارند و در برابر حريفان روحيه و انگيزه لازم ندارند.

کيان‌نژاد خاطرنشان کرد: تيم مقابل دبيري تبريز ديروز در برابر ما حرفه‌اي بازي کرد و موفق شد به سه امتياز بازي با ارزش دست يابد.

 تيم راه ساري از هفته هفدهم ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي کشور شامگاه چهارشنبه 20 دي چهار بر يک از مهمان خود دبيري تبريز در سالن ورزشي سيد رسول حسيني ساري شکست خورد.

راه ساري با 18 امتياز در رده نهم جاي دارد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ