مسابقه با ونزوئلا و لغو دیدار با شیلی
تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, | 9:0 | نویسنده : Amir

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات جام جهانی نام چند کشور را برای برگزاری بازی تدارکاتی به فدراسیون فوتبال تحویل داده است که نام دو کشور آمریکای لاتین هم در آن دیده می‌شود.

"کارلوس کی‌روش" پس از صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی تمام تلاش خود را انجام داده تا ملی پوشان در مسابقات جام جهانی برزیل زنگ تفریح نباشند و به همین دلیل برنامه‌ریزی گسترده‌ای را برای حضور پرقدرت در برزیل تدارک دیده است.

کی‌روش علاوه بر اینکه بیش از 100 روز اردو برای تیم ملی در نظر گرفته است، بازدید از هشت کمپ تمرینی در برزیل، نام چند کشور را به فدراسیون فوتبال داده و درخواست کرده است تا فدراسیون زمینه برگزاری بازی تدارکاتی با این تیم‌ها را فراهم کند.

ونزوئلا یکی از کشورهای مد نظر کی‌روش است که با نظر سرمربی تیم ملی، بازی در هر تاریخی بلامانع است. البته کی‌روش تمایل داشت با تیم ملی فوتبال شیلی هم بازی تدارکاتی برگزار کند ولی پس از رایزنی مسئولان فدراسیون فوتبال ایران، فدراسیون شیلی اعلام کرد که آنها برنامه دیگری دارند و نمی‌توانند با ایران بازی کنند.

همچنین تیم ملی قرار است اردویی را در کشور پرتغال برگزار کند. همزمان با اردوی تیم ملی در پرتغال، یک تیم مطرح آفریقایی هم در پرتغال اردوی آماده‌سازی دارد. طبق هماهنگی‌های انجام شده، قرار است تیم ملی در جریان اردوی پرتغال، دیدار دوستانه‌ای را هم با این کشور آفریقایی برگزار کند.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ