پيش‌بيني مانچيني درمورد عدم موفقيت سيتي
تاريخ : دو شنبه 17 تير 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : Amir

سرمربي اخراج شده من‌سيتي بر اين باور است که تيم پيشين وي به هيچ وجه در فصل پيش رو موفق نخواهد بود.


روبرتو مانچيني اواخر فصل گذشته و پس از آنکه نتوانست از عنوان قهرماني در ليگ برتر دفاع کرده و در فينال جام حذفي نيز به ويگان باخت، از مربيگري در منچسترسيتي اخراج شد.

او در مدت حضور در اين تيم، قهرماني در ليگ برتر، جام حذفي و سوپر جام انگليس را تجربه کرد ولي همواره در ليگ قهرمانان اروپا با مشکل روبه‌رو مي‌شد.

مانچيني که اکنون هدايت هيچ تيمي را به دست ندارد در مورد شرايط سيتي و حضور آنها در ليگ قهرمانان اروپا به اظهار نظر پرداخته است.

«منچسترسيتي کمي شبيه يوونتوس است. آنها در حال رشد هستند ولي هنوز هم تا رسيدن به ساير تيم‌هاي بزرگ اروپايي زمان لازم دارند. حضور موفق در ليگ قهرمانان اروپا به بازيکنان با تجربه احتياج دارد که اين تيم در حال حاضر آنها را در اختيار ندارد. در اين جام، بازي‌هاي زيادي انجام نمي‌دهيد. به همين خاطر اگر در دو ديدار نتيجه دلخواه را نگيريد، از دور مسابقه‌ها حذف خواهيد شد.»

وي در ادامه افزود: در ليگ قهرمانان سال گذشته در گروه بسيار سختي قرار گرفته بوديم. اکنون سران سيتي، دو بازيکن مهم به نام‌هاي ماريو بالوتلي و کارلوس توز را نيز فروخته‌اند. بدون شک آنها در ليگ قهرمانان سال جاري نيز با مشکل روبه‌رو خواهند بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ