شايسته ترين تيم براي قهرماني هستيم
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 11:32 | نویسنده : Amir

مدافع تيم فوتبال پرسپوليس اين تيم را اصلي ترين مدعي قهرماني در جام حذفي مي داند.

حسين ماهيني در گفتگو با ايپنا، اظهارداشت: مقابل نفت همان تيمي بوديم که همه از نام پرسپوليس انتظار دارند. مي توانستيم گلهاي بيشتري بزنيم و با يک نتيجه پرگل به مرحله بعدي جام حذفي صعود کنيم اما در استفاده از موقعيتهايمان خوش شانس نبوديم.

وي ادامه داد: وقتي گل اول را خورديم استرس به سراغ بچه ها آمد که نکند از جام حذفي حذف شويم اما خيلي زود توانستيم به خودمان بياييم و بازي را جبران کنيم. در نيمه دوم هم دستورات تاکتيکي که گل محمدي داده بود را اجرا کرديم و توانستيم فوتبال زيبايي به نمايش بگذاريم.

ماهيني درخصوص تحولاتي که در پرسپوليس رخ داده گفت: فکر مي کنم اصلي ترين اتفاقي که در تيممان رخ داده اين است که بچه ها همدل شده اند. حضور گل محمدي در اين همدلي تاثير زيادي داشته است و خوشحالم که توانستيم به شرايطي که همه از پرسپوليس انتظار دارند برسيم. پرسپوليس واقعي همين است و بايد بتوانيم روند بردهاي پرگل را ادامه دهيم.

مدافع ملي پوش پرسپوليس در پايان خاطرنشان کرد: پرسپوليس اين روزها زيبا و شاداب بازي مي کند. فکر مي کنم ما شايسته ترين تيم براي کسب قهرماني جام حذفي هستيم. در ليگ که شانس زيادي براي قهرماني نداريم پس بايد در جام حذفي از فرصت استفاده کنيم و فصل را با يک قهرماني به پايان برسانيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ