تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, | 9:39 | نویسنده : Amir

اگر خوزه ماریا کایخون بماند، 15مین بازیکن اسپانیایی ترکیب 28 نفره رئال مادرید خواهد بود، اما او در آستانه امضای قرارداد با ناپولی است.

کایخون امروز قراردادی 4 ساله با ناپولی امضاء می کند
 

مادرید و باشگاه ایتالیایی، که خواسته های بازیکن را قبول کرده است، در آستانه توافق بر سر مبلغ انتقال هستند؛ مبلغی که به نظر می رسد کمتر از 10 میلیون یورو نباشد. این یک معامله خوب برای باشگاه اسپانیایی خواهد بود، چرا که این بازیکن در سال 2011 با مبلغ 5.5 میلیون یورو از اسپانیول به مادرید بازگردانده شده بود.

این بازیکن روز سه شنبه به ناپل سفر خواهد کرد تا قرارداد خود را امضاء کند؛ قراردادی که بنا به گفته TuttoNapoli، چهار ساله خواهد بود.

این مهاجم ارزش خود را بالا برد، چرا که به خوبی می دانست چگونه از فرصت هایی که مورینیو به او می دهد، استفاده کند؛ مخصوصاً در فصل اول. 1368 دقیقه در 36 مسابقه و 13 گل.

همین موضوع باعث شد تا در فصل دوم فرصت بیشتری به او داده شود؛ 2017 دقیقه در 41 مسابقه؛ با این حال او تنها 7 بار موفق به گلزنی شد.

دقیقا 2 سال و 6 روز پیش بود که کایخون با رئال مادرید قرارداد امضاء کرد و سالانه 2.1 میلیون یورو از رئال مادرید دریافت کرد. اما حالا، با سفارش مخصوص بنیتز (کسی که مدیر برنامه هایش همان مدیر برنامه کایخون نیز هست) دستمزد او در ناپولی 3.5  میلیون یورو خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ