کرانچار: ذوب‌آهن رقيب ماست
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 12:29 | نویسنده : Amir

سرمربي تيم فوتبال سپاهان گفت: ذوب‌آهن رقيب ماست و تلاش مي‌کند به هر نحوي شده ما را غافلگير کند اما ما هم تلاشمان اين است که بهترين بازي خود را مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم.


وي تصريح کرد: در دو بازي گذشته خود در ليگ برتر بدشانس بوديم اما در اين ديدار توانستيم حق خود را بگيريم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان در پاسخ به اين سئوال که آيا سپاهان صحبت‌هاي بازيکنان و مسئولان نفت آبادان مبني بر عدم شرکت در جام حذفي يا استفاده از بازيکنان ذخيره مقابل سپاهان را جدي گرفته بود يا خير تاکيد کرد: به اعتقاد من اين يک نوع جنگ رواني بود که که از جانب باشگاه نفت راه افتاده بود چراکه کم و بيش شاهد حضور نفرات اصلي اين تيم در بازي مقابل سپاهان بوديم و من هم هر روز به بازيکنانم هشدار مي‌دادم که جام حذفي سرشار از شگفتي‌هاست و به هيچ عنوان نبايد گول چنين مسائلي را بخورند.

وي همچنين در پاسخ به اين سئوال که آيا محمد غلامي و احسان حاج صفي از تعويض‌هاي خود ناراحت بودند يا خير افزود: به اعتقاد من اين تعويض‌ها نبايد براي بازيکنان ناراحتي چنداني به همراه داشته باشد چراکه اين روزها به دليل مشکلاتي که وجود داشت نتوانستند بازي مورد نظر ما را انجام بدهند اما هدف اصلي ما اين بود که در کنار اين دو بازيکن به همراه محرم نويدکيا آنان را براي بازي مهم دربي اصفهان که اهميت بسياري دارد حفظ کنيم.

کرانچار در ادامه به ديدار تيمش در دربي اصفهان مقابل ذوب‌آهن اشاره کرد و افزود: در اين بازي به طور قطع يک بازي بسيار جالب توجه را مي‌توانيم انتظار داشته باشيم و ذوب‌آهن هم قصد دارد با يک ترکيب قوي از ضعف‌هاي احتمالي ما استفاده کند.

وي گفت: اين تيم رقيب ماست و تلاش مي‌کند به هر نحوي شده ما غافلگير کند اما ما هم تلاشمان اين است که بهترين بازي خود را مقابل اين تيم به نمايش بگذاريم تا بتوانيم سه امتياز بازي را کسب کنيم.

سرمربي تيم فوتبال سپاهان اضافه کرد با اشاره به زمين چمن ورزشگاه فولادشهر افزود: نه تنها در بازي مقابل نفت آبادان بلکه در بازي‌هاي گذشته نيز اين زمين بسيار ناهموار بود، سزاوار است سپاهان که روي يک زمين صاف بازي کند، همه مي‌دانيم ذوب‌آهن به دليل مشکلاتي که دارد به طور مداوم تمرينات خود را در اين زمين انجام مي‌دهد که موجب شده کيفيت زمين پايين بيايد.

وي ادامه داد: اميدوارم مشکلات زمين هر چه سريعتر حل شود تا بازي‌هاي بسيار بهتري را از سپاهان شاهد باشيم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ