گزارش سایت دیناموکیف از تاریخچه باشگاه استقلال
تاريخ : سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, | 10:38 | نویسنده : Amir

سایت دیناموکیف از تغییر رنگ پیراهن استقلال در تمرینات اخیر این تیم در اکراین ابراز تعجب کرد.

گزارش سایت دیناموکیف از تاریخچه باشگاه استقلال

سایت دیناموکیف در آستانه برگزاری بازی دوستانه تیم فوتبال این باشگاه با استقلال ایران به انتشار گزارشی از تاریخچه و وضعیت فعلی استقلال پرداخت.
سایت دینامو از این بازی به عنوان آخرین مسابقه تدارکاتی این تیم در تعطیلات یاد کرده است.
در بخشی از این مطلب مفصل آمده است:آبی رنگ اصلی پیراهن تیم استقلال در مسابقاتی است که میزبان محسوب می شود اما در آخرین تمرین این تیم پیش از مسابقه سه شنبه شب بازیکنان استقلال با پیراهن سبز روشن به زمین آمدند!

براساس این گزارش،بازی دیناموکیف و استقلال از ساعت 19(به وقت اکراین) روز سه شنبه  در ورزشگاه لوبانفسکی کیف آغاز می شود.

سایت دیناموکیف ضمن اشاره به این نکته که باشگاه استقلال کنونی در سال 1945 میلادی ابتدا با نام دوچرخه سواران تاسیس شد نوشت:4 سال پس از تاسیس،نام این باشگاه به تاج تغییر اسم داد.ضمن اینکه پس از انقلاب اسلامی در ایران هم این باشگاه استقلال نام گرفت.

این سایت در ادامه نوشت:استقلال یکی از محبوب ترین باشگاههای ایران است.این باشگاه 8 بار فاتح لیگ ایران شده است که نخستین بار درسال 1971 رخ داد.
سایت دیناموکیف در ادامه ضمن تمجید از امیر قلعه نوعی در مقام سرمربیگری استقلال نوشت:قلعه نوعی پس ازحذف تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا،دوباره هدایت استقلال را برعهده گرفت که اوضاع خوبی نداشت اما موفق شد این تیم را در سال 2009 قهرمان ایران کند.او سپس دو قهرمانی را با سپاهان تجربه کرد و تراکتورسازی را هم به نایب قهرمانی که تا آن زمان بهترین رتبه تاریخ باشگاه در لیگ برتر بود رساند.
این سایت در ادامه با استفاده از واژه ژنرال برای سرمربی استقلال نوشت:در فصل گذشته لیگ برتر ایران،استقلال 67 امتیاز کسب کرد تا با دو امتیاز برتری نسبت به تیم سابق ژنرال_تراکتورسازی_قهرمان شود.

براساس این گزارش در فصل گذشته،مهدی رحمتی،امیر حسین صادقی و خسرو حیدری بیشتری بازی را برای استقلال انجام دادند.ضمن اینکه آرش برهانی هم بهترین گلزن استقلال در فصل قبل بود.
سایت دیناموکیف ضمن اشاره به این نکته که در اردوهای اخیر تیم ملی ایران،8 بازیکن از استقلال دعوت می شوند نوشت:در بین این بازیکنان جواد نکونام،کاپیتان تیم ملی ایران که 6 سال برای باشگاه اوساسونا اسپانیا بازی کرد هم قرار دارد.
این سایت با اشاره به بازی استقلال مقابل بوریرام تایلند در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نوشت:استقلال برای حضور در این مرحله از سد تیم الشباب در مرحله یک هشتم نهایی گذشت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ