گزارش تمرين امروز پرسپوليس
تاريخ : پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:, | 12:46 | نویسنده : Amir

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز (پنجشنبه) تمرين شادابي را در ورزشگاه درفشي‌فر برگزار کردند که از نکات جالب توجه آن مي‌توان به غيبت محمد نوري و پا به توپ شدن گل‌محمدي اشاره کرد.

بازيکنان تيم فوتبال پرسپوليس صبح امروز و از ساعت 11 در ورزشگاه درفشي‌فر گرد هم آمدند تا تمرين امروز خود را انجام دهند. در تمرين امروز تمام بازيکنان پرسپوليس به جز محمد نوري حضور داشتند.

در آغاز تمرين بازيکنان پرسپوليس به دو دسته تقسيم شدند و در دو نيمه جداگانه به تمرين پرداختند. دسته اول که شامل بازيکنان اصلي پرسپوليس مي‌شد، در گوشه‌اي از زمين که به سکوي تماشاگران نزديک بود، گل کوچک بازي مي‌کردند و دسته ديگر که توسط بازيکنان ذخيره تشکيل شده بود، در نيمه ديگر زمين و در سه گروه به تمرين سانتر به روي دروازه و ضربه سر پرداختند.

سعيد عزيزيان نيز که به تازگي به عنوان مربي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس انتخاب شده است امروز در تمرين حاضر بود و با نيلسون و محمدي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس تمرين مي‌کرد. امير عابدزاده دروازه‌بان دوم پرسپوليس به همراه بازيکنان ذخيره تمرين مي‌کرد.

حدود 50 هوادار براي تماشاي تمرين سرخ‌پوشان به ورزشگاه آمده بودند آن‌ها در يک ساعت اول تمرين در قسمتي جمع شده بودند که بازيکنان اصلي گل کوچک بازي مي‌کردند، اما پس از پايان تمرين آن‌ها که حدودا 20 دقيقه زودتر از ساير بازيکنان بود، هواداران به سمت ديگر ورزشگاه آمدند تا تمرين بازيکنان ذخيره را تماشا کنند.

يحيي گل‌محمدي به همراه بازيکنان اصلي تيمش گل کوچک بازي مي‌کرد. اين بازي با حضور وي بسيار شاداب و بانشاط برگزار شد و از روحيه بالاي بازيکنان پرسپوليس حکايت مي‌کرد. تمرين بازيکنان ذخيره نيز زير نظر بگوويچ انجام مي‌شد.

در طرف ديگر حضور مهدي مهدوي ‌کيا در جمع بازيکنان ذخيره شور و حال خاصي به تمرين آن‌ها داده بود به گونه‌اي که تمام بازيکنان به هنگامي که مهدوي‌کيا بايد توپ را سانتر مي‌کرد، از او طلب توپ مي‌کردند تا روي سانترهاي خوب او گل بزنند. همچنين محمد قاضي که به تازگي از بند مصدوميت رهايي يافته تمرين کرد.

اواخر تمرين اسماعيل هلالي بازيکن سابق پرسپوليس در ورزشگاه حاضر شد تا تمرين پرسپوليسي‌ها را از نزديک ببيند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ