فلاميني در انديشه بازگشت به ليگ جزيره
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 9:46 | نویسنده : Amir

هافبک پيشين تيم فوتبال آرسنال گفت در نظر دارد به رقابتهاي ليگ برتر فوتبال انگلستان بازگردد.


 ماتيو فلاميني 29 ساله در سال 2008 از آرسنال به ميلان پيوست اما در دوران حضورش در ايتاليا در بيشتر زمان‌ها با آسيب ديدگي و خانه نشيني دست به گريبان بود.

اين بازيکن در حال حاضر از سوي ميلان پيشنهادي مبني بر تمديد قرارداد دريافت کرده اما وي قصد دارد به عنوان بازيکن آزاد به فوتبال انگلستان بازگردد.

فلاميني در گفتگو با سان اسپرت اظهار داشت: ميلان پيشنهاد قراردادي دو ساله به من ارائه کرده اما نياز دارم که از زمان بهترين استفاده را ببرم و بايد بهترين تصميم را بگيرم. من پنج سال است که در ايتاليا هستم و چيزهاي زيادي آموخته ام. اما دلم براي انگلستان تنگ شده و مي‌خواهم قهرمان ليگ برتر شوم.

وي بزرگ‌ترين حسرت دوران فوتبالي‎اش را مربوط به شکست آرسنال مقابل بارسلونا در ديدار پاياني ليگ قهرمانان اروپا در سال 2006 دانست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ