آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 16:34 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا (پنجشنبه 11 جولای)

توتی قراردادش را با رم تا سال 2016 تمدید می کند: جیمز پالوتا مالک رم قصد دارد قرارداد فرانچسکو توتی کاپیتان 37 ساله تیمش را تا سال 2016 تمدید نماید.

فیورنتینا و رم علاقه مند به جذب هافبک سانتوس: دو باشگاه فیورنتینا و رم علاقه مندند آروکا هافبک تدافعی و 26 ساله تیم سانتوس را، که 4 بازی ملی نیز در کارنامه دارد را به خدمت بگیرند.

یوونتوس دیامانتی را به خدمت می گیرد: در صورتی که باشگاه یوونتوس در جذب استفان یووتیچ مهاجم فیورنتینا ناکام بماند، الساندرو دیامانتی هافبک تهاجمی 30 ساله تیم بولونیا را به خدمت خواهد گرفت.

تورینو علاقه مند به جذب ماکسی لوپز: آندرا دی آمیکو ایجنت ماکسی لوپز مهاجم کاتانیا تایید کرد که باشگاه تورینو علاقه مند به جذب این بازیکن است.

مذاکره فیورنتینا با ایلیچیچ تایید شد: جورجو پرینتی مدیر ورزشی باشگاه پالرمو تایید کرد که روز پنجشنبه با باشگاه فیورنتینا بر سر انتقال جوزیپ ایلیچیچ مذاکره خواهند کرد.

ناپولی نیز به رانوکیا ابراز علاقه کرد: باشگاه ناپولی نیز به جمع تیم های علاقه مند به جذب آندرا رانوکیا مدافع 25 ساله اینترمیلان پیوست.

اینترمیلان و رم علاقه مند به جذب هافبک فنلاندی: دو باشگاه اینترمیلان و رم علاقه مندند پرپاریم هتماج هافبک فنلاندی فصل گذشته کیه وو ورنا را به خدمت گیرند. لاتزیو و جنوا نیز به این بازیکن علاقه مندند.

ریورپلاته پیشنهاد هلاس ورونا برای جذب سیریلیانو را پذیرفت: باشگاه ریورپلاته پیشنهاد هلاس ورونا برای جذب ازکویل سیریلیانو هافبک 21 ساله تیمش را پذیرفت. قرار است سیریلیانو با قراردادی 300 هزار یورویی به صورت قرضی به ورونا بپیوندد و در پایان فصل باشگاه ایتالیایی می تواند با مبلغ 2.5 میلیون یورو قرارداد او را دائمی نماید.

کاستن قصد ترک رم را دارد: لاندرو کاستن مدافع برزیلی و 26 ساله تیم رم قصد ترک این باشگاه و بازگشت به تیم فلامینگو را دارد.

مذاکره یوونتوس و اینترمیلان برای انتقال ایسلا: دو باشگاه یوونتوس و اینترمیلان روز پمجشنبه بر سر انتقال موریسیو ایسلا مذاکراتی انجام خواهند داد. اینتریملان قصد دارد وی را با مبلغ 6 میلیون یورو به خدمت گیرد، ولی یوونتوس 7.5 میلیون یورو برای نصف مالکیت او می خواهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ