آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره
تاريخ : پنج شنبه 20 تير 1392برچسب:, | 16:35 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال جزیره (پنجشنبه 11 جولای)

آرسنال قصد جذب مجدد فابرگاس را دارد: باشگاه آرسنال آماده است با ارائه پیشنهادی 25 میلیون پوندی، بار دیگر سسک فابرگاس را به خدمت گیرد.

وستهم یونایتد علاقه مند به جذب هافبک اینترمیلان: باشگاه وستهم یونایتد علاقه مند است زدرواوکو کوزمانوویچ هافبک 25 ساله تیم اینترمیلان را به خدمت گیرد.

تیاگو پیشنهاد منچستریونایتد را برای پیوستن به بایرن مونیخ رد کرد: تیاگو آلکانتارا هافبک بارسلونا قصد دارد بار دیگر زیر نظر پپ گواردیولا کار کند و به همین دلیل پیشنهاد منچستریونایتد را رد کرد. قهرمان اروپا پیشنهاد دستمزد سالیانه 4 میلیون یورو به این هافبک جوان ارائه داده است.

منچسترسیتی آماده امضای قرارداد با یووتیچ: باشگاه منچسترسیتی با ارئه پیشنهادی 28 میلیون پوندی (32 میلیون یورویی) قصد دارد سرانجام استفان یووتیچ مهاجم تیم فیورنتینا ار به خدمت گیرد.

چلسی در آستانه جذب ده روسی: با انتقال احتمالی کوین استروتمن از تیم آیندهوون به رم، باشگاه چلسی یک گام به جذب دانیله ده روسی هافبک ملی پوش رم نزدیک شد.

تاتنهام علاقه مند به جذب چدلی و اپاره: تاتنهام هاتسپر علاقه مند است ناصر چدلی وینگر تیم توئنته و دنیل اپاره مدافع تیم استاندارد لیژ را به خدمت گیرد.

گرانرو به سوانسی سیتی می پیوندد: کارلو کوتروپیا ایجنت استبان گرانرو هافبک 26 ساله کویینزپارک رنجرز خبر از احتمال پیوستن این بازیکن به سوانسی سیتی داد.

موافقت جاکرینی با پیوستن به ساندرلند: امانوئله جاکرینی هافبک تهاجمی و 28 ساله یوونتوس در آستانه امضای قراردادی 4 ساله به ارزش 8 میلیون یورو با باشگاه ساندرلند می باشد.

رم علاقه مند به جذب درن بنت: باشگاه رم علاقه مند است درن بنت مهاجم تیم آستون ویلا را که نیوکسل را نیز خواهان خود می بیند، به خدمت گیرد.

بشیکتاش آماده جذب آدبایور: باشگاه بشیکتاش منابع لازم برای پرداخت دستمزد امانوئل آدبایور مهاجم تیم تاتنهام هاتسپر را تامین کرده است، اما بازیکن سابق آرسنال تمایلی برای انتقال به تیمی که فصل آینده در رقابت های اروپایی حاضر نیست، ندارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ