آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا
تاريخ : جمعه 21 تير 1392برچسب:, | 20:45 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات اروپا (جمعه 12 جولای)

آرسنال برای سوارز باید 40 میلیون پوند بدهد: لیورپول تنها در صورتی حاضر به مذاکره با آرسنال برای فروش سوارز خواهد بود که توپچی ها پیشنهادی 40 میلیون پوندی برای این مهاجم ارائه کنند.

مبلغ انتقال تیاگو می تواند تا 21.7 میلیون یورو افزایش یابد: بنا به گزارش مجله ورزشی آلمانی Kicker، مبلغ انتقال تیاگو آلکانتارا به بایرن مونیخ با توجه به تعداد بازی اش در تیم جدید می تواند به 21.7 میلیون یورو افزایش یاید.

منچسترسیتی و رئال مادرید به دنبال ایبرا: زلاتان ایبراهیموویچ مشتاق ملحق شدن به مربی سابق اش در رئال مادرید است، اما منچسترسیتی هم برای جذب مهاجم PSG وارد کورس رقابت شده است.

 

پاریسن ژرمن به دنبال پیشنهادی تازه به رونالدو: لئوناردو مصمم است تا بعد از خرید ادینسون کاوانی و قبل از اینکه پستش را به عنوان مدیر ورزشی PSG ترک کند، خرید بزرگ دیگری انجام دهد؛ او اکنون تمرکزش را روی خرید رویایی مالکان باشگاه، کریستیانو رونالدو، قرار داده است.

 

 

PSG و رم آماده مذاکره بر سر مارکوئینوش: رم برای مدافع جوان برزیلی خود، مارکوئینوش، چیزی در حدود 30 میلیون یورو می خواهد و پاریسن ژرمن آماده است تا این مبلغ را بپردازد. اکنون ساباتینی با لئوناردو دیدار خواهد کرد تا بر سر قرارداد مذاکره کنند.

فولام به دنبال مدافع لیورپول: باشگاه فولام می تواند با ارائه پیشنهادی در این تابستان به لیورپول، علاقه دیرینه اش به سباستین کواتس اروگوئه ای از را اعلام کند
.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ