چلسي آماده پيشنهاد 30 ميليوني براي فلايني
تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 10:35 | نویسنده : Amir

باشگاه چلسي آماده است تا با پرداخت مبلغ در نظر گرفته شده براي مارونه فلايني، اين هافبک بلژيکي را از اورتون به خدمت بگيرد.

به نقل از سايت گل، براساس بند در نظر گرفته شده براي اين بازيکن، هر باشگاهي که قصد دارد او را به خدمت بگيرد، بايد بيش از 30 ميليون يورو بپردازد و چلسي قصد دارد با پرداخت اين مبلغ، فلايني را در ژانويه به خدمت بگيرد.

سايت گل چند ماه قبل اعلام کرده بود که مديران چلسي فلايني را به عنوان جانشين دراز مدت فرانک لمپارد در نظر دارند؛ قرارداد هافبک باتجربه انگليسي با چلسي در پايان فصل جاري به اتمام مي رسيد.

گفته مي شد که پيش از اين مبلغ فروش فلايني کمتر از 27 ميليون يورو اعلام شده بود و همين مسئله موجب شد تا باشگاه چلسي براي خريد او مشتاق تر باشد اما اکنون از مبلغي بالاتر از 30 ميليون يورو ياد مي شود.

البته در صورتي که آبراموويچ متقاعد شود که فلايني مي تواند جاي لمپارد را پر کند، مشکلي با پرداخت 30 ميليون يورو براي فلايني ندارد. چلسي به يک هافبک هجومي نياز دارد و فلايني نيز اين فصل در اورتون در اين فصل به کار گرفته شده، هرچند خود اعلام کرده که بيش از همه به بازي در پست هافبک دفاعي علاقه مند است.

اين در حالي است که آرسن ونگر نيز از مدت ها پيش به دنبال به خدمت اين بازيکن است و پيش از به خدمت گرفتن ميکل آرتتا، قصد خريد فلايني را داشت اما بعيد است توپچي ها اين بار هم بتوانند با رقيب همشهري براي خريد اين ملي پوش بلژيکي رقابت کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ