رافائل به ناپولی پیوست
تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 8:35 | نویسنده : Amir

رافائل دروازه بان تیم سانتوس برزیل به صورت رسمی و با مبلغ 5 میلیون یورو به ناپولی پیوست.

رسمی: رافائل به ناپولی پیوست

این دروازه بان 23 ساله و برزیلی در هفته های اخیر بارها با باشگاه ناپولی مذاکره کرده بود و سرانجام شب گذشته انتقال وی به تیم نایب قهرمان سری آ تایید شد.

رافائل در عین حال از تیمش که وی را در جوانی به خدمت گرفته بود تشکر کرد و گفت که زمانش رسیده بود که وی راهی اروپا شود.

او به خبرنگاران گفت: " من همیشه فکر می کردم که می خواهم زندگی حرفه ای خود را در اینجا در تیم سانتوس به پایان برسانم، اما با گذشت زمان متوجه شدم که من می خواهم در اروپا و لیگ قهرمانان بازی کنم."

"البته این بدان معنا نیست که من برنخواهم گشت، بلکه پایان کار من در تیم سانتوس خواهد بود."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ