يک پاکستاني باشگاه فولام را خريد
تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 11:20 | نویسنده : Amir

محمد ال‌فايد، مالک مصري فولام، اين باشگاه لندني را به شاهد خان پاکستاني فروخت.


فولام تيم لندني ليگ برتري انگليس که در چند فصل گذشته مقام‌هاي خوبي در ليگ برتر انگليس کسب کرده و در 16 سال گذشته تحت مالکيت محمد ال فايد مصري قرار داشت، در نهايت روز گذشته با مبلغ 200 ميليون پوند به شاهد خان پاکستاني فروخته شد.

محمد ال فايد 87 ساله که به دليل کهولت سني قصد نداشت تا ديگر مسئوليت باشگاه فولام را بر عهده داشته باشد، در سال 1997 باشگاه فولام را خريد و از آن زمان مالک اين باشگاه بود.

شاهدخان آمريکايي – پاکستاني اکنون علاوه بر باشگاه فولام، مالک يک باشگاه هاکي روي يخ در آمريکاي شمالي است. خان که در پاکستان به دنيا آمد و به آمريکاي شمالي مهاجرت کرده است، گفت: فولام در حال حاضر براي من يک باشگاه ايده‌آل است. نمي‌خواهم خودم را مالک فولام بدانم، بلکه تنها نماينده تماشاگران اين تيم هستم. اولويت من ساختن يک تيم غني است که هواداران به آن افتخار کنند.

شاهد خان 60 ساله که ثروت او بيش از 2.5 ميليارد دلار تخمين زده مي‌شود، در ليست 400 مرد ثروتمند آمريکايي از سوي مجله "فوربس" در رده 179 قرار دارد و ثروتمندترين فرد پاکستاني الاصل است.

اشکان دژاگه، ملي پوش تيم ملي ايران يکي از بازيکنان فولام است که اکنون پس از رفع مصدوميت به تمرينات اين تيم برگشته و اميدوار است بتواند در بازي‌هاي پيش فصل فولام اين تيم لندني را همراهي کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ