راه‌آهن با بارسلونا و پورتو قرارداد امضا مي‌کند
تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 12:7 | نویسنده : Amir

باشگاه راه‌آهن با باشگاه‌هاي بارسلونا، پورتو و اسپورتينگ قرارداد همکاري امضا خواهد کرد.


مديرعامل، مديرآکادمي، مشاوربين الملل مديرعامل و مديرتوسعه فوتبال جوانان باشگاه راه آهن براي بازديد از آکادمي‌هاي باشگاه‌هاي فوتبال پورتو و اسپورتينگ و عقد قرارداد همکاري با اين باشگاه‌ها، بامداد يکشنبه، تهران را به مقصد ليسبون ترک مي کنند.

هيئت 4 نفره مسئولان باشگاه راه آهن براي اين منظور 3 روز در کشور پرتغال خواهند بود و پس از آن براي بازديد از امکانات آکادمي باشگاه بارسلونا و عقد قرارداد با مسئولان آن باشگاه در اين خصوص اقامت 2 روزه اي را نيز در بارسلون خواهند داشت.

صادق رئيسي‌کيا، مدير عامل باشگاه راه آهن، در خصوص اهداف اين سفر 5 روزه گفت: باشگاه راه آهن، سرمايه گذاري زيادي را بر روي تيم‌هاي پايه خود انجام داده به طوريکه، تهيه شناسنامه پزشکي براي بازيکنان تيم‌هاي پايه باشگاه همچون تيم بزرگسالان، عقد قراردادهاي بلند مدت با بازيکنان، عبور بازيکنان پايه از سه مرحله استعداد يابي و ارتقاي سطح آنها در سطح ملي و غيره برخي از فعاليت‌هاي باشگاه راه آهن، در اين زمينه است.

وي افزود: بنابراين عقد قرارداد همکاري با باشگاه‌هاي مطرح جهان بويژه باشگاه‌هاي اروپايي، در زمينه انتقال دانش روز فوتبال، بويژه درزمينه تيم‌هاي پايه که منجر به افزايش سطح آموزشي مربيان و بازيکنان مي شود، ترانسفر بازيکن و غيره جزو اهداف سفر 5 روزه ما به پرتغال و اسپانيا است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ