3 خبر کوتاه از راه‌آهن
تاريخ : شنبه 22 تير 1392برچسب:, | 21:47 | نویسنده : Amir

مهاجم سابق پرسپوليس با عقد قراردادي دو ساله به تيم فوتبال راه‌آهن پيوست.


اکبر صغيري مهاجم 31 ساله پيشين تيم فوتبال ماشين‌سازي تبريز با عقد قراردادي دو ساله به تيم فوتبال راه ‌آهن پيوست. صغيري سابقه بازي در تيم‌هايي همچون پرسپوليس و پتروشيمي تبريز را نيز در کارنامه خود دارد.

* پيرو مذاکرات مسئولان باشگاه راه آهن با مسئولان سازمان مالياتي استان تهران، قرار شد، محلي در باشگاه راه آهن اختصاص پيدا کند تا با حضور سه نماينده از اداره ماليات، اظهارنامه مالياتي بازيکنان و کادر فني تنظيم شود تا پس از تنظيم آنها تسليم اداره کل ماليات استان تهران شود.

صادق رئيسي‌کيا در اين خصوص گفت: اين اقدام و همکاري در راستاي توسعه فرهنگ مالياتي در بين ورزشکاران و مربيان است. قرار است طي همين توافقنامه تمام بازيکنان و اعضاي کادر فني تيم راه آهن روزهاي چهارشنبه و پنجشنبه در محل باشگاه حضور پيدا کنند و اظهارنامه‌هاي مالياتي خود را با همکاري نمايندگان اداره ماليات تهران تنظيم و تسليم نمايندگان اين سازمان کنند.

* مديرعامل و مشاور بين‌الملل باشگاه راه آهن عصر امروز در محل دفتر رئيس فدراسيون فوتبال حاضر شدند تا ضمن اعلام تبريک رسمي باشگاه راه آهن به علي کفاشيان، به مناسبت صعود تيم ملي به رقابت‌هاي جام جهاني، در خصوص سفر هيئت چهار نفره باشگاه راه آهن به پرتغال و اسپانيا نيز با رئيس فدراسيون فوتبال صحبت کرده و نقطه نظرات او را جويا شوند.

هيئت چهار نفره باشگاه راه آهن، قرار است بامداد يکشنبه سفر پنج روزه‌اي را به کشورهاي پرتغال و اسپانيا داشته باشد تا ضمن بازديد از آکادمي‌هاي باشگاه هاي بنفيکا، اسپورتينگ ليسبون و بارسلونا قراردادهاي همکاري را در اين خصوص، با اين سه باشگاه به امضا رساند.

در اين نشست که حدود يک ساعت به طول انجاميد، همچنين مديرعامل باشگاه راه آهن به رئيس فدراسيون فوتبال، گزارشي از عملکرد و فعاليت‌هاي آکادمي فوتبال باشگاه را اعلام کرد که کفاشيان ضمن تقدير از اين فعاليت‌ها، قول حمايت همه جانبه فدراسيون فوتبال از اين رويکرد باشگاه راه آهن به تيم‌هاي پايه و فعاليت‌هاي آن در اين خصوص را داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ