شکست يونايتد در نخستين حضور مويس
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 9:11 | نویسنده : Amir

منچستر يونايتد در نخستين تجربه مويس بر روي نيمکت خود با يک گل برابر ستارگان ليگ تايلند تن به شکست داد.


منچستر يونايتد که تور آسيايي خود را چند روز پيش آغاز کرد در نخستين ديدار دوستانه خود با يک گل برابر ستارگان تايلند تن به شکست داد تا نخستين تجربه مويس در شياطين سرخ با شکست همراه شود.

هر چند منچستر يونايتد در اين ديدار زوج آتشين خط حمله خود يعني رابين فان پرسي و وين روني را در اختيار نداشت اما اين شکست مي‌تواند ضربه روحي بدي براي مويس در آغاز کارش با شياطين سرخ باشد.

گل تايلندي‌ها در اين ديدار که در ابتداي نيمه دوم به ثمر رسيد شانسي نبود. آنها در بيشتر دقايق بازي توپ و ميدان را در اختيار داشتند، اين در حالي بود که منچستر يونايتد با تيم فرگوسن فاصله زيادي داشت و تنها با يک مهاجم به نام دني ولبک بر خط دفاعي حريف فشار مي‌آورد.

منچستر بعد از اردوي تايلند به استراليا مي‌رود و يک ديدار دوستانه برابر ستارگان ليگ اين کشور انجام مي‌دهد. بعد از آن راهي ژاپن مي‌شود تا با تيم‌هاي يوکوهاما مارينوس و سريزو اوساکا ديدار کند.

شاگردان مويس در پايان تور آسيايي خود سري هم به هنگ کنگ مي زنند و يک ديدار دوستانه را در آنجا هم برگزار خواهند کرد. بعد از آن تور اروپايي اين تيم آغاز مي‌شود و در نخستين بازي خود در قاره سبز در ششم آگوست به مصاف يک تيم از سوئد مي‌رود.آخرين ديدار پيش از فصل يونايتد هم در يازدهم آگوست برابر سويا خواهد بود.قرار است در اين ديدار از ريو فرديناند قدرداني شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ