ویارئال به دنبال خولیو سزار
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 9:12 | نویسنده : Amir

ویارئال به دنبال دروازه‌بانی است که زندگی‌ را برای خوان کارلوس سانچز دشوار کند.

ویارئال به دنبال خولیو سزار


نام دروازبانان در نظر گرفته شده برای این تیم به شرح زیر می‌باشد: دنی آرانزوبیا، ویلی کابایرو و بالا تر از همه آندرس فرناندس است که گزینه آخر بیشتر از دیگر گزینه‌ها مدّ نظر سران باشگاه است.

با این حال بستن قرارداد با دروازه‌بان اوساسونا که توجه اتلتیکو مادرید و بارسلونا را نیز به خود جلب کرده میتواند در اولویت قرار بگیرد و نام‌های ذکر شده در بالا را از لیست پاک کند. فرناندو رویگ از نامی‌ صحبت می‌کند که میتواند مانند بمب در تیم عمل کند - خولیو سزار.

دروازه‌بان ۳۳ ساله بین‌‌المللی برزیلی که در بازی‌های نفس گیر اخیر در جام کنفدراسیون‌ها به خوبی‌ عمل کرده است، هدف بسیاری از باشگاه‌های نامدار اروپا شده است. باشگاه‌هایی‌ مانند آرسنال، رم، بارسلونا و بیشتر از همه ناپولی برای جذب کردن این دروازه‌بان علاقه نشان دادند. مدیر عامل باشگاه ناپولی، آئوریلیو دی لوریانتیس, امید دارد آخر این هفته قرارداد این بازیکن را امضا کند و معامله را به پایان برساند.

خولیو سزار فصل قبل پس از ۷ سال بازی در اینتر میلان به کوئینز پارک رنجرز منتقل شد. این واقعیت که QPR از تیم‌های آخر جدول لیگ برتر بود در عملکرد عالی‌ این بازیکن هیچ تاثیری نذاشت. مدیر باشگاه QPR هیچ شکی نداشت که سزار از باشگاه را ترک خواهد کرد. وی گفت: "خولیو سزار رو به جلو حرکت خواهد کرد. او یک دروازه‌بان سطح بالا است. او برای باشگاه‌های بزرگ مناسب است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ