یونایتد و آرسنال به دنبال فلینی
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Amir

هافبک تنومند بلژیکی با توجه به بندی که در قرارداد او وجود دارد تا تاریخ 14 آگوست با 23 میلیون پوند می تواند اورتون را ترک کند اما بعد از آن تاریخ این مبلغ به 30 میلیون افزایش پیدا می کند.

یونایتد و آرسنال به دنبال فلینی

منچستریونایتد و آرسنال یک ماه برای به خدمت گرفتن او فرصت دارند. هنوز 3سال از قرارداد فلینی با اورتون باقی مانده اما این بازیکن 25 ساله پیشنهاداتی دارد. دیوید مویس اصرار دارد این بند سال 2011 و زمان تمدید قرارداد فلینی به متن آن اضافه شده است. اورتون در پنجره نقل و انتقالات سال 2009 ژولین لسکات را به منچسترسیتی فروخت و مویس برای اینکه فلینی را به همان شکل از دست ندهد این بند را در قراردادش گنجاند. یک منبع نزدیک به این هافبک بلژیکی گفت:

" مروان به قرارداد خود با اورتون پایبند است، او دارای خصوصیات اخلاقی خوبی است. باید ببینیم باشگاه در مورد او چگونه عمل می کند. "

مویس با دانستن جزئیات دقیق قرارداد و با توجه به شکست در خرید تیاگو از بارسلونا، باید خیلی زود تصمیم خود را برای خرید فلینی بگیرد. اورتون دومین پیشنهاد را هم برای فروش دیگر بازیکن خود لیتون بینز را از منچستر دریافت کرده است. توپچی ها هم علاوه بر فلینی به دنبال وین رونی از منچستر، لوییز سوارز از لیورپول و گونزالو هیگواین از رئال مادرید هستند.

زمان برای این دو تیم به سرعت می گذرد و هر دوی آنها در تورهای پیش فصل خود در آسیا به سر می برند. فلینی و بینز هم در اردوی اتریش هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ