صعود پرگل بارسلونا به يک‌چهارم‌نهايي کوپادل‌ري
تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 10:39 | نویسنده : Amir

تيم فوتبال بارسلونا با يک پيروزي پرگل در ديدار برگشت خود با کوردوبا به راحتي به مرحله يک چهارم نهايي جام حذفي اسپانيا موسوم به جام کوپا دل ري راه يافت.

کاتالان ها که در ديدار رفت دو بر صفر بر کوردوبا غلبه کرده بودند در ديدار برگشت نيز پنج گل به ثمر رساندند بي آنکه گلي دريافت کنند؛ در نتيحه در مجموع دو ديدار هفت بر صفر حريف خود را درهم شکستند.
داويد ويا مهاجم بارسا بازگشت خود را به ترکيب اصلي تيم پس از مدتها مصدوميت با به ثمر رساندن دو گل از پنج گل تيمش جشن گرفت.
اين مهاجم ملي پوش اسپانيايي که از بند شکستگي پا رهايي يافته بود بار ديگر ثابت کرد که شم گلزني بالايي دارد.
تياگو آلکانتارا زننده نخستين گل در نيوکمپ ورزشگاه خانگي بارسلونا بود و دو گل ديگر کاتالانها توسط الکسيس سانچز به ثمر رسيد .
يوردي رورا کمک مربي بارسا که در غياب تيتو ويلانوا هدايت اين تيم را به عهده داشت ضمن ستايش از داويد ويا که در اواخر بازي مجبور شد به دليل آسيب ديدگي زمين را ترک کند گفت :ويا گلزن بزرگي است. وي داراي شخصيتي قوي است و بازي خوبي انجام داده است.
بارسلونا اکنون بايد طي دو هفته آينده سه بازي با مالاگا تيم شگفتي ساز لاليگا انجام دهد . اين دو تيم روز يکشنبه در ليگ اسيانيا بازي خواهند داشت و دوبار ديگر در جام حذفي به مصاف هم خواهند رفت.
ليونل مسي که روز دوشنبه براي چهارمين بار مرد سال فوتبال جهان شد در اين ديدار مورد استفاده قرار نگرفت و از روي نيمکت بازي را نظاره کرد.
در ديدار ديگر شب گذشته، ختافه در زمين خود با نتيجه صفر بر صفر مقابل اتلتيکو مادريد متوقف شد. تيم مادريدي با توجه به پيروزي سه بر صفر در ديدار رفت، به مرحله يک چهارم نهايي اين رقابت‌ها راه يافت.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ