بررسي عملکرد سايپا در فصل نقل و انتقالات
تاريخ : یک شنبه 23 تير 1392برچسب:, | 21:23 | نویسنده : Amir

سخنگوي باشگاه سايپا گفت: اگرچه بازيکنان موثري از جمع ما جدا شده اند، اما با اضافه شدن نفرات جديد به موفقيت در اين فصل بسيار خوش بين هستيم.


دکتر سعيد تقي زاده، سخنگوي باشگاه و مدير تيم فوتبال سايپا، در گفت و گويي اختصاصي با خبرنگار ورزش سه در مورد بازيکناني که از سايپا جدا شده اند گفت: از جمع بازيکنان فصل پيش سايپا رحمان احمدي، سعيد دقيقي، ميلاد غريبي، سعيد نوروزي، حسن اسلامي، حميد لطف الله نژاد و وحيد براتي از تيم جدا شده اند.

وي در ادامه افزود: اگرچه سه چهره سرشناس از تيم جدا شده اند اما با افزوده شدن نفرات و جهره هاي جديد، سايپا اين فصل به موفقيت در ليگ برتر و جام حذفي اميدوار است.

تقي زاده در مورد نفرات اضافه شده به سايپا گفت: مهدي جعفرپور و محمد باقر صادقي از سپاهان، مهدي ثابتي از تراکتور، کيانوش رحمتي از استقلال، محمدرضا ناصحي از آلومينيوم هرمزگانو سجاد مشکل پور از صنعت نفت آبادان به عنوان شش سهميه ليگ برتري به ترکيب تيم افزوده شده اند.

وي همچنين افزود: بابک حاتمي از شهرداري تبريز، مقداد قباخلو از پاس، ميلاد نصرتي از پارسه و داوود شاهواروقي، ميلاد بختياري و صادق مرادزاده از تيم هاي پايه سايپا نفرات ديگري هستند که اين فصل به رختکن سايپا پيوسته اند.

تقي زاده در پايان گفت: کاسمين ونساي رومانيايي که در تيم اوتلول گالاتي روماني عضويت داشت نيز به عنوان تنها خريد خارجي سايپا به شمار مي رود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ