جرارد با ليورپول تمديد کرد
تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, | 21:22 | نویسنده : Amir

استفن جرارد، کاپيتان باتجربه ليورپول،، قراردادش را با اين باشگاه تمديد کرد.


اين هافبک 33 ساله که فصل آينده شانزدهمين فصل حضورش در آنفيلد را سپري مي کند، با اين قرارداد جديد، اميدوار است که در همين باشگاه به دوران حرفه اي اش پايان بدهد.
جرارد بعد از امضاي قراردادش به سايت اختصاصي باشگاه ليورپول گفت:" فکر مي کنم همه مي دانند که امضاي اين قرارداد چه معنايي براي من دارد. من مدت هاست که در اين باشگاه هستم و تمديد اين قرارداد، روز فوق العاده اي براي من رقم زد. براي خودم و خانواده ام خيلي خوشحالم. اين خبر فوق العاده اي است.

اين قرارداد باعث شد تا متوجه بشوم که باشگاه هم علاقه زيادي به من دارد و مي خواهم من اينجا بمانم.

خوشحالم که همه چيز نهايي شد و اين در زمان مناسبي، پيش از شروع فصل، انجام شد. اکنون من مي توانم تنها روي بازي کردن تمرکز کنم."

يان آيره، مدير باشگاه ليورپول هم با ابراز خرسندي از تمديد قرارداد جرارد، گفت:" اين اتفاق براي همه فوق العاده است، براي باشگاه، استفن و هواداران.

او هميشه يکي از بزرگان ليورپول بود. به ويژه در اين روزها و در اين سن، پيدا کردن بازيکني که تمام دوران حرفه اي اش را در يک باشگاه بماند، واقعا دشوار است.

ما خوشحاليم که او قراردادش را تمديد کرد و مي توانيم او را تا پايان قراردادش در اينجا نگه داريم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ