نظارت‌کنفدراسيون‌آسيا برمسابقه صباو پرسپوليس
تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 11:11 | نویسنده : Amir

مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم از نظارت AFC بر بازي حساس تيم هاي صباي قم و پرسپوليس تهران خبر داد.

محمدرضا کشوري فرد تصريح کرد: اين روزها فرصتي براي استراحت کردن نداريم زيرا مدام در رفت و آمد هستيم تا بتوانيم از هر نظر شرايط و انتظارات را براي برگزاري مطلوب ديدار حساس روز يکشنبه آماده کنيم.
وي ادامه داد: اين مسابقه براي ما، کادر فني و بازيکنان صباي قم همانند ساير بازي ها است اما حساسيتي که به آن اشاره کردم از اين نظر است که مسئولان کنفدراسيون فوتبال آسيا و فدراسيون فوتبال کشورمان نسبت به اين بازي و نحوه برگزاري آن نظارت کامل دارند.
مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم بيان داشت: به هر حال بازي بين دو تيم با سابقه و بزرگ تاريخ رقابت هاي ليگ برتر برگزار مي شود و با توجه به موقعيتي که صباي قم و پرسپوليس تهران در جدول رده بندي دارند، شرايط ايجاد مي کند که هر دو تيم به دنبال پيروزي و کسب سه امتياز باشند.
وي عنوان داشت: ما در دهمين بازي خانگي از تيم پرسپوليس تهران پذيرايي مي کنيم و خوشبختانه از آغاز دور برگشت روند بسيار خوبي بر عملکرد تيم ما حاکم شده است و اميدوارم بازيکنان ما تمام تلاش خود را به کار بگيرند تا اين بازي را با برد پشت سر بگذارند.
کشوري فرد ابراز کرد: بازي سختي در انتظار هر دو تيم است، فاصله ما با پرسپوليس تهران در جدول رده بندي تنها سه امتياز است و پيروزي ما در اين ديدار خوشبختانه يک بار ديگر صباي قم را مدعي کسب سهميه حضور در ليگ قهرمانان آسيا مي کند.
وي افزود: اين نويد را به تمام مردم و هواداران تيم صبا در قم مي دهم که تيم ما شرايط مطلوب و ايده آلي براي اين بازي دارد و انشاءالله همه مصمم و يک دل هستند که بتوانيم در اين بازي خانگي بازي خود را از تيم صبا به نمايش گذاشته و سه امتياز را به دست بياوريم.
مدير عامل باشگاه فرهنگي ورزشي صباي قم ابراز کرد: البته نمي توانيم پرسپوليس تهران را نيز دست کم بگيريم آنها نيز از آغاز دور برگشت نتايج خوبي گرفته اند و قطعا جدالي که بين دو تيم در روز يکشنبه برگزار مي شود مي تواند يکي از بهترين بازي هاي ليگ دوازدهم را تقديم علاقمندان به فوتبال کند.
گفتني است: ديدار صباي قم و پرسپوليس تهران از هفته بيست و يکم مسابقات ليگ برتر فوتبال باشگاه هاي کشور از ساعت 15:15 دقيقه عصر يکشنبه بيست و چهارم دي ماه در ورزشگاه يادگار امام قم برگزار مي شود.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ