آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : دو شنبه 24 تير 1392برچسب:, | 21:30 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (دوشنبه 15 جولای)

منچستریونایتد بار دیگر خواهان جذب فابرگاس شد: باشگاه منچستریونایتد پس از ناکام در جذب تیاگو آلکانتارا بار دیگر علاقه خود را به جذب سسک فابرگاس هافبک تیم بارسلونا ابراز کرد. ارزش این ستاره سابق آرسنال 40 میلیون یورو می باشد.

پیشنهاد 18 میلیون یورویی بارسلونا برای جذب والبوئنا: متئو والبوئنا هافبک تیم ملی فرانسه و باشگاه المپیک مارسی باشگاه بارسلونا را خواهان خود می بیند. بارسلونا آماده است برای جذب این بازیکن 28 ساله، 18 میلیون یورو هزینه کند.

لیورپول برای جذب شکیری 23 میلیون یورو می پردازد: باشگاه لیورپول آماده است برای جذب ژردان شکیری هافبک 21 ساله بایرن مونیخ مبلغ 23 میلیون یورو بپردازد.

پارک چو-یونگ قصد پیوستن به هامبورگ را دارد: پارک چو-یونگ مهاجم تیم آرسنال که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم سلتاویگو بازی می کرد قصد حضور در بوندسلیگا علی الخصوص هامبورگ را دارد.

چدلی آماده پیوستن به تاتنهام: ناصر چدلی هافبک تیم توئنته در آستانه امضای قرارداد با باشگاه تاتنهام هاتسپر قرار دارد. افث توئنته در بازی دوستانه اش وی را بر روی نیمکت نشاند چون حاضر نشد در مورد وی ریسک نماید.

پاریسن ژرمن علاقه مند به جذب ایوانویچ: باشگاه پاریسن ژرمن علاقه مند است با ارائه پیشنهادی 8 میلیون پوندی برانیسلاو ایوانوویچ مدافع تیم چلسی را به خدمت گیرد.

پاریسن ژرمن برای چانتومه 10 میلیون یورو می پردازد: باشگاه پاریسن ژرمن برای جذب کلمن چانتومه هافبک تیم المپیک مارسی آماده است 10 میلیون یورو هزینه کند.

بینس قرارداد جدید با اورتون امضا می کند: در صورتی که لیتون بینس به منچستریونایتد نپیوندد، وی قرارداد جدید با اورتون امضا خواهد کرد.

مورینیو قصد دارد دروگبا را به چلسی بازگرداند: ژوزه مورینیو سرمربی چلسی قصد برگرداندن دیدیه دروگبا مهاجم سابق این تیم به استمفورد بریج را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ