ماريو گومز علت ترک بايرن مونيخ را فاش کرد
تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, | 8:49 | نویسنده : Amir

ماريو گومز مهاجم سابق بايرن مونيخ علت ترک اين تيم و رفتن خود به فيورنتينا ايتاليا را فاش کرد.


اين مهاجم آلماني گفت: با رفتن به يک باشگاه کوچکتر وي فرصت بيشتر بازي و آمادگي براي جام جهاني 2014 را بدست خواهد آورد.

گومز روز دوشنبه در مراسم معرفي خود گفت: انتقال من ممکن است براي عده اي عجيب به نظر برسد. همه چيز در مونيخ براي من فراهم بود. اما با توجه به در پيش بودن جام جهاني، من در اينجا فرصت بازي بيشتري خواهم داشت.

وي افزود: پپ گوارديولا سرمربي جديد بايرن، فيورنتينا را به وي پيشنهاد کرده زيرا وينچنزو مونتلا سرمربي فيورنتينا فصل گذشته سبک تهاجمي جديدي را براي اين تيم طراحي کرده است.

گومز در مدت چهار فصل حضور خود در بايرن مونيخ 112 گل را در 172 بازي به ثمر رساند.

گفته مي‌شود مبلغ انتقال وي به فيورنتينا 20 ميليون يورو بوده است.

دانييله پراد مدير ورزشي فيورنتينا گفت: حضور قهرماني نظير گومز نشان دهنده قدرت مالکيت باشگاه است. اين يک مالکيت قوي است که به ما اجازه مي‌دهد با غولهاي ديگر رقابت کنيم.

حدود 15000 هزار نفر از طرفداران فيورنتينا از گومز استقبال کردند.

گومز در واکنش به اين استقبال گفت: اين اشتياق ستودني است و انرژي زيادي به من مي‌دهد. من احساس مسئوليت زيادي دارم و مي‌خواهم پيروز شوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ