تياگو سيلوا آبي‌ اناري‌ها را نااميد کرد
تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, | 9:44 | نویسنده : Amir

مدافع برزيلي پاري سن ژرمن از ماندن خود در اين تيم تا پايان قراردادش خبر داد.


کادر فني بارسلونا اميدوار بود تا با جذب تياگو سيلوا ضعف خط دفاعي خود را برطرف کند، اما اين بازيکن برزيلي در جديد‌ترين اظهار نظر خود از ماندنش در پاري سن ژرمن خبر داد.

کاپيتان پاري سن ژرمن و تيم ملي فوتبال برزيل، گفت: همه روزنامه‌ها و سايت‌ها از جلسه من با ناصر الخليفي ، رييس باشگاه پاري سن ژرمن خبر دادند. آنها نوشتند که من مي خواهم براي پيوستن به بارسلونا با رئيس باشگاه مذاکره کنم اما بايد بگويم که چنين چيزي واقعيت ندارد. چنين جلسه‌اي برگزار نخواهد شد چرا که من تا سال 2017 با پاري سن ژرمن قرارداد دارم و نمي‌خواهم اين تيم را ترک کنم. من روزهاي خوبي را در فرانسه پشت سر مي‌گذارم و از بودن در پاري سن ژرمن خوشحال هستم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ