روياي مهاجم بلژيکي چلسي
تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, | 11:27 | نویسنده : Amir

مهاجم جوان چلسي ابراز اميدواري کرد که بتواند جاي ديديه دروگبا را در تيم چلسي پر کند و بتواند دروگباي جديدي براي اين تيم باشد.


روملو لوکاکو مهاجم بلژيکي فصل گذشته به چلسي پيوست اما نتوانست در ترکيب آبي‌هاي شهر لندن فرصت زيادي براي بازي داشته باشد. اما اين مهاجم جوان اميدوار است بتواند اين فصل جانشين مناسبي براي ديديه دروگباي باشد.

لوکاکو در گفت و گو با روزنامه‌ "سان" انگليس درباره حضور در چلسي، گفت: کار سختي در چلسي دارم. دوست دارم تا جانشين خوبي براي ديديه دروگبا باشم. او مهاجم بسيار خوبي براي تيم ما بود. الان نوبت من است که بخواهم مثل دروگبا در تيم تاثير گذار باشم. مي‌خواهم خيلي سريع مثل او در تيم پيشرفت کنم.

مهاجم 20 ساله بلژيکي در ادامه گفت: دروگبا دوست نزديک من است. او براي من مثل پدر مي‌ماند و وقتي که اولين بار به چلسي آمدم، کمک بزرگي به من کرد. هنوز هم با هم رابطه خوبي داريم. دروگبا هنوز هم نصحيت‌هاي خوبي براي موفقيت در چلسي به من مي‌کند.

لوکاکو در ادامه گفت: فکر مي‌کنم که امسال بتوانم بازيکن تاثيرگذاري در چلسي باشم. ما بازيکنان جوان و خوب و کادر فني قوي‌اي داريم که تيم را هدايت مي‌کند. اگر اين طور نبود در چلسي نمي‌ماندم. خيلي‌ها از تيم ما در اين فصل انتظار کارهاي بزرگ دارند. بايد از ابتداي فصل امتيازهاي خود را جمع کنيم . در اين فصل با دو تيم شهر منچستر رقابت سختي براي قهرماني خواهيم داشت و من مطمئنم که تيم ما توانايي قهرماني در ليگ برتر را دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ