آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : سه شنبه 25 تير 1392برچسب:, | 15:41 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (سه شنبه 16 جولای)

پیشنهاد رئال مادرید برای جذب سوارز: باشگاه رئال مادرید علاقه مند است برای جذب لوییس سوارز مهاجم تیم لیورپول علاوه بر 11.5 میلیون یورو، گونزالو ایگواین را نیز به لیورپول واگذار نماید.

بنفیکا علاقه مند به جذب فارینا: باشگاه بنفیکا لیسبون علاقه مند است لوییس فارینا بازیساز آرژانتینی و 22 ساله ریسینگ کلاب را با 3 میلیون یورو به خدمت گیرد.

دینیه با پیوستن به پاریسن ژرمن موافقت کرد: لوکاس دینیه با حقوق ماهیانه 250 هزار یورو برای پیوستن به پاریسن ژرمن موافقت کرد، اما لیل در صورتی که پاریسن ژرمن پیشنهادش را تا 15 میلیون یورو افزایش ندهد، تمایلی به فروش این مدافع چپ ندارد.

کارانکا به کارش در رئال مادرید خاتمه می دهد: باشگاه رئال مادرید با آیتور کارانکا به توافق رسید که به همکاری خود خاتمه دهند. کارانکا دستیار ژوزه مورینیو بود و قصد دارد به تیم چلسی بپیوندد.

مویس علاقه مند به جذب فلاینی و فابرگاس: دیوید مویس سرمربی منچستریونایتد علاقه مند است 58 میلیون یورو برای جذب مارونه فلاینی از اورتون و سسک فابرگاس از بارسلونا هزینه کند.

دورتموند، ریو سئونگ-وو را به خدمت گرفت: چند منبع آلمانی خبر از پیوستن ریو سئونگ-وو بازیکن 19 ساله کره ای به بروسیا دورتموند داده اند.

ریس به قطر می رود: باشگاه سویا قصد دارد خوزه آنتونیو ریس را در سویا حفظ نماید، اما این بازیکن سابق آرسنال و رئال مادرید قصد دارد برای کسب پول بیشتر راهی قطر شود.

المپیاکوس، مجانی را می خواهد: باشگاه المپیاکوس قصد دارد کارل مجانی مدافع الجزایری تیم موناکو که با وجود باقی ماندن سه فصل از قراردادش قصد این تیم را دارد، به خدمت گیرد.

رئال مادرید پیشنهاد 7 میلیون یورویی تاتنهام برای کوئنترائو را رد کرد: گفته می شود که این بازیکن پرتغالی در این تابستان ترک سانتیاگو برنابئو را بررسی می کند، اما رئال مادرید پیشنهاد 7 میلیون یورویی تاتنهام هاتسپر برای این مدافع کناری را رد کرد.

اریکسن پیشنهاد لورکوزن را رد کرد: بایر لورکوزن، کریستین اریکسن از آژکس را هدف قرار داده بود تا جانشین آندره شورله کند، اما این هافبک دانمارکی پیشنهاد باشگاه آلمانی را رد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ