نيمار: مسي غير قابل مقايسه است
تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 11:50 | نویسنده : Amir

ستاره جوان سلسائو با تمجيد از ليونل مسي گفت: مسي با هيچ بازيکني قابل مقايسه نيست. وي همچنين گفت دوست دارد روزي زير نظر پپ گوآرديولا کار کند.

نيمار مهاجم برزيلي سانتوس، مسي را يک مهاجم خارق العاده توصيف کرد که هيچ کس نمي‌تواند با او مقايسه شود.
بهترين بازيکن ليگ برزيل در سال 2012 با تمجيد از ليونل مسي گفت: توپ طلا به کسي رسيد که سزاوار آن بود. زيرا در حال حاضر هيچ کس با مسي قابل مقايسه نيست. مسي شايسته دريافت جايزه مرد سال بود. او در فصل قبل همه کار کرد و هيچکس غير از او سزاوار دريافت جايزه مرد سال فوتبال جهان نبود.
نيمار که در چند وقت اخير، بحث رفتنش به بارسلونا داغ شده بود، گفت: هيچ توافقي بين سانتوس و بارسلونا بر سر انتقال من به کاتالان صورت نگرفته است. من تا سال 2014 با سانتوس قرارداد دارم و از بودن در سانتوس رضايت کامل دارم، زيرا سانتوس باشگاه بزرگي است.
مهاجم برزيلي در پايان گفت: در حال حاظر هدفم موفقيت با برزيل و سانتوس است و به هيچ تيمي در اروپا وابسته نيستم و با هيچ کدام از آنها مذاکره اي نداشتم. زيرا باشگاه‌هاي بزرگي در اروپا وجود دارند. اما دوست دارم يک روز زير نظر پپ گوآرديولا کار کنم زيرا او مربي بزرگي است.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ