آقاي گل ليگ مجارستان در راه سپاهان
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 8:27 | نویسنده : Amir

بازيکن جديد سپاهان از ليگ مجارستان مي آيد.

با اينکه سپاهان در بازار نقل و انتقالات حضور فعالي داشته و خريدهاي خوبي انجام داده اما به نظر مي رسد که زلاتکو کرانچار هنوز به دنبال جذب بازيکن مي گردد.

بعد از مصدوميت جواهير سوکاي در اردوي اروپايي اين تيم – که باعث شد او مسابقات اين فصل را از دست بدهد – صحبتهايي درباره مذاکره اصفهاني ها با فونيکه سي مهاجم سابق صنعت نفت به گوش رسيد که تا امروز هيچ خبري از توافق طرفين رسانه اي نشده است.

از چند روز قبل در اصفهان اين خبر به گوش مي رسد که سپاهان قصد دارد با جذب يک مهاجم سيه چرده و گلزن، جدا از پيدا کردن يک جانشين مناسب براي سوکاي، برنده اصلي بازار نقل و انتقالات باشد.

با اينکه از ابراهيم توره مهاجم سابق سپاهان – و مهاجم فصل گذشته موناکو که کلوديو رانيري علاقه اي به ادامه همکاري با او ندارد – به عنوان گزينه اصلي عليرضا رحيمي نام برده مي شد اما صحبتهاي رسول خوروش مبني بر مذاکره اين باشگاه با يک مهاجم فرانسوي، بازگشت توره به ليگ ايران را منتفي کرد.

پيگيري هاي هفت صبح درباره مهاجم جديد سپاهان به يک بازيکن 31 ساله رسيد. مهاجمي به نام آدامو کوليبالي که فصل گذشته در ليگ مجارستان بازي کرده است.

مهاجم فرانسوي – ساعل عاجي مد نظر سپاهان، بازيکن تيم دبرسن مجارستان است و فصل گذشته موفق شد با زدن 18 گل آقاي گل ليگ حرفه اي اين کشور شود.

کوليبالي دو سال قبل هم اين عنوان را بدست آورده بود.

او که از سال 2009 در دبرسن توپ مي زند، در 110 بازي ، 66 گل براي اين تيم به ثمر رسانده است.

قيمت اين بازيکن در سايت ترانفسرمارکت 750 هزار يورو ( 2.9 ميليارد تومان ) برآورد شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ