شفق از حضور در باشگاه پرسپوليس انصراف داد
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 13:42 | نویسنده : Amir

ناصر شفق با انتشار بيانيه‌اي انصراف خود را از حضور در باشگاه پرسپوليس اعلام کرد.


ناصر شفق در بيانيه اي در مورد بحث هاي روز اخير منبي بر حضورش در باشگاه پرسپوليس موضع خود را به شرح زير اعلام کرد:

باشگاه بزرگ پرسپوليس سرمايه غيرقابل انکار ورزش ايران است که استحقاق رسيدن به رفيع ترين قله هاي فوتبال ايران را داشته و مي تواند همواره و پيوسته به عنوان قدرت اول آسيا مطرح باشد.

نتايج چند سال اخير و ناکامي در ليگ،جام حذفي و عدم کسب سهميه آسيايي گرچه بر ميليون ها هوادار اين باشگاه پرافتخار به عنوان ياران دائمي ،بي تعويض و صاحبان اصلي باشگاه سخت گران آمده است اما حمايت پرشور ومثال زدني اين ثروت بي بديل فوتبال ايران،دريايي از انرژي و اميد را پيش روي هر مديري قرار مي دهد تا با برنامه ريزي دقيق و حساب شده زمينه ساز موفقيت و پيروزي باشد.

همين امر سبب گرديد از بدو دريافت پيشنهاد حضور در اين باشگاه که نزديک به دو ماه پيش توسط دکتر حميد سجادي عزيز ارائه گرديد اتاق فکري تشکيل داده تا تمام جوانب کار را مورد بررسي قرار دهيم و بعد از جمع بندي نهايي نسبت به رد يا قبول اين پيشنهاد -که منجر به برگزاري جلساتي با وزير محترم ورزش و جوانان و معاون ورزشي ايشان شد-تصميم گيري کنيم.

ابتدا تصورمان براين بود که شايد آقاي وزير در آخرين روزهاي دولت دهم به قصد دلجويي از بابت مسائلي که در زمان مديريت در تراکتورسازي برايمان رقم خورد به سمت و سوي ما تمايل پيدا کرده اند که در آن صورت موجب تشکر و امتنان از ايشان است.

در کمتر از دو هفته مانده به مراسم تحليف جناب آقاي دکتر روحاني رئيس جمهور منتخب ، عليرغم اعلام آمادگي قبلي براي عضويت در هيئت مديره، محدوديت زماني مانع از پذيرفتن اين دعوت گرديد و امروز بر اين عقيده ايم هرگونه تغيير در باشگاه هاي بزرگ پرسپوليس و استقلال به صلاح و مصلحت نبوده و بهترين راهکار و تدبير، محترم شمردن حق انتخاب دولت و وزير منتخب است تا نسبت به ادامه يا خاتمه فعاليت مديران اين دو باشگاه تصميم گيري کنند. لذا اعلام مي دارد در شرايط فعلي عليرغم ميل باطني و قلبي در خدمت به باشگاه بزرگ پرسپوليس حضور در اين باشگاه را منوط به تصميم و نظر وزير بعدي مي دانيم.

پرسپوليس متعلق به ميليون ها هوادار، پيشکسوتان و بزرگاني همچون همايون بهزادي، جعفر کاشاني ،علي پروين،حسين علي کلاني ،محمد زادمهر،محمد دادکان،محمد مايلي کهن،حميد درخشان،خميد استيلي،علي دايي،مهدي مهدوي کيا،کريم باقري،علي کريمي،حسين عبدي،و دهها ستاره درخشاني است که فوتبال ايران همواره به ايشان باليده و مفتخر بوده است و چنانچه روزي فرصت خدمت به اين باشگاه مردمي فراهم آيد از تمام ظرفيت ها و توانايي اين عزيزان براي کمک به اعتلاي نام اين باشگاه استفاده خواهيم کرد.

در پايان اين بيانيه براي مديريت ،کادر فني ،بازيکنان و هواداران خونگرم پرسپوليس آرزوي موفقيت وسربلندي شده و از دکتر عباسي و دکتر سجادي به سبب حسن نظر تقدير و تشکر شده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ