واکنش پرسپوليس به شکايت دو آفريقايي
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 16:45 | نویسنده : Amir

مصطفي شکري مي‌گويد طلب مامادوتال و سکوبرت از مبلغي که ادعا کرده‌اند کمتر است.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس درباره شکايت مامادوتال از اين باشگاه به فيفا اظهار کرد: اين بازيکن ادعا کرده که 120 هزار دلار از پرسپوليس طلب دارد اما مقدار طلب او اينقدر نيست. اين اولين بار است که مامادوتال شکايت مي‌کند و به فيفا طرح موضوع کرده است. ما هم بايد طي نامه‌اي به اين شکايت پاسخ دهيم.

وي ادامه داد: پاسخ ما هم با توجه به استناد به سوابق خواهد بود. آن طور که من استخراج کردم رقمي را به اين بازيکن بدهکار هستيم و باشگاه در پرداخت پول مامادوتال قصور داشته است با اين حال در رقم طلب اين بازيکن اختلاف نظر هست و مرجعي بايد به اين موضوع رسيدگي کند.

شکري درباره شکايت سکوبرت هم گفت: طلب اين بازيکن کمتر است و چيزي در حدود 9 هزار دلار است. بحث‌هايي درباره پرونده او وجود دارد که به فيفا ارسال کرده‌ايم و منتظر پاسخ آن‌ها هستيم.

وي درباره پرداخت کامل طلب وينگادا هم گفت: پرونده وينگادا به 4 سال پيش برمي‌گشت و به مديريت‌هاي قبلي باشگاه مربوط مي‌شد. با وجود اينکه در اين 4 سال پرداختي به وينگادا وجود نداشت اما باشگاه در دو سال گذشته عملکرد خوبي در اين پرونده داشت و براي اولين بار در تاريخ فوتبال ايران راي فيفا در دادگاه CAS شکسته شد.

شکري گفت: مبلغي که فيفا در ابتدا در حکم خود براي طلب وينگادا آورده بود 380 هزار دلار بود اما اين مبلغ به 292 هزار دلار کاهش پيدا کرد. من فکر مي‌کنم خيلي از اين مسائل را مي‌توان به نحوي اداره کرد که اصلا پرونده‌اي در فيفا ايجاد نشود. اگر تعهدات بازيکنان به موقع به آن‌ها پرداخت شود، مشکلي پيش نمي‌آيد اما اين پرونده‌ها از آنجا که مربوط به گذشته است، پرداخت‌شان اجتناب‌ناپذير است.

مشاور حقوقي باشگاه پرسپوليس همچنين درباره پرونده شکايت ژوزه از پرسپوليس به فيفا هم گفت: بعد از شکايت ژوزه ما هم از او به فيفا شکايت کرديم و در حال حاضر 8 پرونده از اين شکايت در فيفا وجود دارد. با توجه به ظرافت پرونده و حجم موضوع، رسيدگي به آن بايد با تامل بيشتري انجام شود. ما در اين رابطه با کميته بازيکنان فيفا در تماس هستيم و منتظريم که فيفا راي خود را اعلام کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ