آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : چهار شنبه 26 تير 1392برچسب:, | 16:52 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (چهارشنبه 17 جولای)

 

رئال مادرید هنوز آگوئرو را در ذهن دارد: رئال مادرید هنوز به دنبال تقویت خط حمله اش است و از فکر انتقال مهاجم منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو نیز دست نکشیده است؛ گفتنی است آگوئرو به تازگی قرارداد خود را تا سال 2017 تمدید کرده است.

 

PSG به دنبال جانشینان تیاگو سیلوا: پاریسن ژرمن به دنبال مدافع جدیدی است تا در صورت پیوستن تیاگو سیلوا به بارسلونا جایگزین او کند. مارکوئینوش و داوید لوئیز در میان بازیکنان مد نظر قرار دارند.

فلاینی منچستریونایتد را به آرسنال ترجیح می دهد: هافبک تیم اورتون، مارونه فلاینی، در صورتی که در این تابستان از هر دو باشگاه آرسنال و منچستریونایتد پیشنهاد داشته باشد، یونایتد را در اولویت قرار خواهد داد. این ملی پوش بلژیکی اعلام کرده که اولدترافورد انتخاب اول او خواهد بود.

زونیگا در آستانه پیوستن به یوونتوس: ملی پوش کلمبیایی ناپولی، کامیلو زونیگا در آستانه پیوستن به یوونتوس با مبلغ 10 میلیون یورو است و خود این بازیکن 27 ساله نیز آماده است تا قراردادی 4 ساله امضاء کرده و به تورین برود.

منچستریونایتد از پیشنهاد برای فابرگاس مطمئن است: منچستریونایتد بر این باور است که می تواند بارسلونا را برای فروش سسک فابرگاس وسوسه کند، چرا که باشگاه کاتالان بری خرید نیمار هزینه زیادی متحمل شده است.

آرسنال به کرول نزدیک شد: نیوکاسل تلاش می کند تا در این تابستان 2 درواره بان جدید به خدمت گیرد تا خود را آماده فروش تیم کرول به آرسنال بکند.

 

مدیربرنامه های سوارز پیشنهادهای 40 میلیون پوندی را دعوت کرد: پره گواردیولا، مدیر برنامه های لوئیس سوارز، از باشگاه های علاقه مند به این بازیکن خواسته تا پیشنهاد 40 میلیون پوندی ارائه کنند. او معتقد است که قرمزها با این مبلغ راضی به فروش این بازیکن خواهند شد؛ هرچند خود باشگاه این نظر را ندارد!

 

 

چلسی برای خرید رونی باید 80 میلیون پوند هزینه کند: چلسی برای خرید وین رونی باید 28 میلیون پوند به منچستریونایتد بپردازد، و بعد از آن باید 52 میلیون پوند نیز برای خود بازیکن و قراردادش در نظر بگیرد.

 

 

گواردیولا آماده است تا به گوستاوو اجازه رفتن دهد: بعد از افزودن تیاگو آلکانتارا به ترکیب تیمش، اکنون پپ آماده است تا جایی برای شماره 6 جدید پیدا کند و در این میان گوستاوو بازیکن مازاد به حساب می آید.

پیشنهاد 20 میلیون یورویی اتلتیکو به کازورلا: اتلتیکو مادرید قصد دارد سانتی کازورلا را دوباره به اسپانیا بازگرداند، و برای رسیدن به این هدف پیشنهادی 20 میلیون یورویی (17.5 میلیون پوند) به آرسنال ارائه خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ