مورينيو با پيروزي شروع کرد
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 8:39 | نویسنده : Amir

آبي هاي لندن عصر امروز در اولين بازي پيش فصل خود موفق شدند تيم منتخب ستارگان تايلند را شکست دهند.

چلسي که براي تور پيش فصل به آسيا رفته بود، در اولين بازي خود موفق شد تيم سينگها آل استار تابلند را شکست دهد تا مورينيو کار خود را در چلسي با پيروزي آغاز کرده باشد.

به گزارش کانون رسمي هواداران چلسي در ايران، مورينيو در هر نيمه اين بازي يک ترکيب متفاوت به ميدان فرستاد و تنها بازيکني که 90 دقيقه کامل بازي کرد، کوين دي بروينه بود.

در اين مسابقه جوانان چلسي عملکرد خوب و قابل قبولي را از خود به نمايش گذاشتند، با اين حال چون بازي دوستانه بود به نظر مي رسيد مورينيو به شاگردانش گفته بود که فشار زيادي به خود وارد نکنند.

در نيمه اول چلسي موفق شد از روي ضربه پنالتي که روملو لوکاکو، مهاجم آتيه دار بلژيکي به ثمر رساند با يک گل از حريف خود پيش افتد.

در نيمه دوم تيم به طور کامل عوض شد و تنها کوين دي بروينه باقي ماند. اين بازيکن در نيمه دوم نيز بازي خوبي از خود به نمايش گذاشت و پاس هاي خوبي براي هم تيمي هايش ارسال کرد. همچنين در دقايق پاياني يک ضربه آزاد فني روانه دروازه سينگها آل استار کرد که با درخشش دروازه بان گل نشد.

ديگر بازيکني که هواداران را تحت تاثير قرار داد، والاس، مدافع راست نوجوان برزيلي بود که عملکردي فوق العاده از خود به جاي گذاشت. مارکو فان خينکل، خريد جديد چلسي نيز به عنوان هافبک دفاعي در نيمه دوم به ميدان رفت که نمايشي راضي کننده داشت.

در آخر، اين بازي از سوي چلسي بسيار مثبت بود و شروع بسيار خوبي محسوب مي شد.

ترکيب چلسي در نيمه اول: پيتر چک، والاس، توماس کالاس، جان تري، کول، راميرس، اسين، پيازون، دي بروينه، شورله، لوکاکو

ترکيب چلسي در نيمه دوم: جمال بلکمن، ايوانويچ، کيهيل، چالوبا، برتراند، مارکو فان خينکل، راميرس، دي بروينه، ادن هازارد، ويکتور موسز، بـا

گل: روملو لوکاکو (33)

ترکيب سينگها آل استار: کلانکلين، پونريت، پوتان، کاسونگا، الحسين، ويواچاچوک، ويريا، پواناکونمي، شيموجي (59- جاريکانون)، سيلوا، گاسمي



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ