کوین استروتمن به رم پیوست
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 11:15 | نویسنده : Amir

کوین استروتمن با قراردادی پنج‌ساله از پی‌اس‌و آیندهوون به رم پیوسته است.

http://u.goal.com/294800/294819_heroa.jpg

مبلغ قراردادش فاش نشده اما احتمالا حدود 20 میلیون یورو است.

هر دو باشگاه بر سر مبلغ انتقال او در هفته‌های اخیر به توافق رسیده بودند اما پی‌اس‌و خواهان ضمانت بانکی بود.

رم تقاضای آنها را برآورده کرده و این هافبک 23ساله که منچستریونایتد هم به دنبالش بود گفته خوشحال است: «می‌توانم بگویم که سرانجام با رم قرارداد امضا کردم. من قراردادی پنج‌ساله بسته‌ام و بسیار خوشحالم که می‌توانم در این باشگاه بزرگ فوتبال بازی کنم.

این گام بعدی در پیشرفت من است. من در اسپارتا، اوترخت و پی‌اس‌و مسیر پیشرفت را پیموده‌ام. در پی‌اس‌و در دو سال گذشته بسیار خوش گذشت.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ