ناراحتي لواندوفسکي از ماندن در دورتموند
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 13:31 | نویسنده : Amir

مهاجم لهستاني بورسيا دورتموند از ماندن در اين تيم براي فصل آينده ابراز ناراحتي کرد.


روبرت لواندوفسکي تأييد کرد که از ماندن در بورسيا دورتموند به جاي پيوستن به بايرن‌مونيخ خوشحال نيست.

ملي‌پوش 24 ساله لهستاني در 49 حضورش براي دورتموند در فصل گذشته 36 گل زده است اما آنها با اختلاف 25 امتياز نسبت به بايرن‌مونيخ در رده دوم بوندس ليگا قرار گرفتند و در ليگ قهرمانان مقابل حريف خانگي خود شکست خوردند.

يورگن کلوپ تأييد کرده است که ستاره تيمش احتمالا در يک سال آينده به تيم گوارديولا ملحق شود اما لواندوفسکي تمايل دارد اين انتقال سريع‌تر صورت بگيرد.

لواندوفسکي در اين باره گفت: مثل هميشه در نيم فصل دوم سال گذشته تمام تلاشم را براي تيم انجام دادم. بازي کردم و گل زدم و فکر مي‌ کردم به من اجازه داده خواهد شد تابستان به تيم ديگري بروم.

وي ادامه داد: پس از مذاکراتي که داشتيم قانع شدم که آزادم درباره آينده‌ام تصميم بگيرم اما همه چيز تغيير کرد. متأسفانه شرايط اکنون طوري است که بايد در تيم بمانم. از رفتار آنها تعجب کردم اما اگر دورتموند بخواهد از پول فراواني در ازاي فروش من صرف‌نظر کند، به آنها احترام مي‌گذارم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ