اخبار کوتاه از باشگاه یوونتوس
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 16:42 | نویسنده : Amir

روزنامه توتو اسپرت در چاپ امروز خود اعلام کرده است که باشگاه یوونتوس و اینتر بر سر انتقال ۷ میلیون یورویی ایسلا به توافق رسیده اند و به نظر میرسداین انتقال امروز نهایی گردد و مدیران دو تیم بعد از ظهر امروز با هم دیدار خواهند کرد.گفتی است یوونتوس نیم میلیون دیگر به عنوان پاداش از اینتر در صورت موفقیت این بازیکن دریافت خواهد کرد .

اخبار کوتاه از باشگاه یوونتوس

روزنامه گاتزتا دلو اسپرت امروز ایده جدیدی را برای میلان مطرح کرده است و اینکه گفته است میلان قصد دارد به جای روبینیو نیانگ را به تیم دیگری قرض دهد و از این طریق دست به خرید الساندرو ماتری از یوونتوس بزند.

باشگاه موناکو قصد دارد هالک بازیکن تیم زنیت روسیه را به خدمت بگیرد و رسانه های روسی از همین حالا سه جایگزین برای این بازیکن معین کرده اند که یکی از آنها ماتری بازیکن سابق کالیاری و حال حاضر یوونتوس است . باید دید که ماتری حاضر می شود به روسیه برود یا خیر.

اسپرت مدیاست اعلام کرده است که احتمال یک قرارداد قرضی یکساله برای کوالیارلا  با تیم نوریچ بوجود بیاید وجود دارداما باشگاه نوریچ به سران یووه اشاره کرده است که توانایی خرید بیش از ۸ یا ۹ میلیون را ندارد و اینکه کوالیارلا با این دستمزد بالا به این تیم بپیوندد شاید کمی سخت هم باشد.

سران تیم لاتزیو برای حضوری قدرتمند در فصل آینده سری آ در تلاش هستند تا کواریلا را به این تیم ببرند و قصد دارند هرجور هست خط حمله تیم خود را تقویت نمایند و قصد دارند مدیران یووه را به انتقالی کتر از ۱۲ میلیون یورو راضی کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ