آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا
تاريخ : پنج شنبه 27 تير 1392برچسب:, | 16:45 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا (پنجشنبه 18 جولای)

هالک در مونت کارلو، برای نهایی کردن انتقال به موناکو: ملی پوش برزیلی امروز به مونت کارلو سفر کرده است تا قرارداد خود با موناکو را نهایی کند و از زنیت به فرانسه منتقل شود. این بازیکن 26 ساله اعلام کرده بود که آماده ترک فوتبال روسیه است؛ این انتقال می تواند برای تیم پادشاهی 60 میلیون یورو هزینه داشته باشد.

آرسنال برای خرید رونی با چلسی رقابت می کند: آرسنال امیدوار است که از فرصت ناراحتی رونی در اولدترافورد استفاده کرده و این ملی پوش انگلستانی را در همین تابستان به خدمت بگیرد.

ولفسبورگ به دنبال لوئیز گوستاوو: هافبک تیم بایرن مونیخ، در صورتی که باشگاه پیشنهادی قابل قبول دریافت کند، اجازه رفتن را دریافت خواهد کرد؛ اکنون تیم ولفسبورگ علاقه خود برای جذب این بازیکن را اعلام کرده است.

تاتنهام می خواهد دستمزد بیل را 2 برابر کتد: تاتنهام مشتاق است تا هدف رئال مادرید و منچستریونایتد را حفظ کند و آماده است تا اگر او قرارداد جدید را قبول کند، دستمزد وی را از 4.5 میلیون یورو به 9 میلیون یورو افزایش دهند.

ناپولی، هیگواین و دامیائو را با 50 میلیون یورو می خواهد: ناپولی هنوز هم برای جذب هیگواین مصمم است، اما نمی خواهد بیش از 30 میلیون یورو برای مهاجم رئال مادرید هزینه کند، چرا که آنها می خواهند لئوناردو دامیائو را هم به خدمت بگیردند و بیشتر از 50 میلیون یورو هزینه نکنند.

اینتر، نوچرینو و فلورنزی را می خواهد: اینتر به سختی کار می کند تا خط هافبک خود را تقویت کند اما برای این کار نیاز دارد تا کوزمانوویچ و شلوتو را بفروشد تا بتواند برای جذب نوچرینو و فلورنزی اقدام کند.

رئال مادرید برای هیگواین 40 میلیون یورو می خواهد: رئال مادرید به باشگاه های آرسنال و ناپولی اعلام کرد که اگر خواهان مهاجم این تیم هستند، باید 40 میلیون یورو برای خرید وی بپردازند.

منچستریونایتد برای بیل 60 میلیون یورو پیشنهاد می دهد: منچستریونایتد می خواهد برای تحت الشعاع قرار دادن گمانه زنی های منفی حول وین رونی، با ارائه پیشنهادی 60 میلیون یورویی گرت بیل را از تاتنهام به خدمت بگیرد.

رئال مادرید ارزش سوارز را 30 میلیون یورو می داند: آرسنال برای جذب مهاجم لیورپول، لوئیس سوارز گوی سبقت را از رئال مادرید ربود، چرا که مادریدی ها حاضر نیستند برای مهاجم جدایی طلب لیورپول بیشتر از 30 میلیون یورو بپردازند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ