پیشنهاد چلسی برای جذب هیگواین
تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 10:8 | نویسنده : Amir

باشگاه چلسی برای جذب ملی پوش آرژانتینی رئال مادرید پیشنهادی ارئه کرده است. اگرچه هنوز مبلغ پیشنهاد این باشگاه لیگ برتری -که هدایت آن را مربی سابق رئال مادرید بر عهده دارد- مشخص نشده است، اما رئال مادرید به دنبال پیشنهادی 40 میلیون یورویی است.

پیشنهاد چلسی برای جذب هیگواین

خود این بازیکن نیز تأیید کرده است که مربی سابقش به او علاقه مند است و به مشاوران نزدیک خود گفته است: "مورینیو مرا در چلسی می خواهد."

بعد از 7 سال حضور در سانتیاگو برنابئو، هیگواین مصمم است تا در این تابستان باشگاه را ترک کند. این بازیکن 25 ساله از مدت زمان بازی اش در ترکیب اصلی راضی نیست و احساس می کند شایسته نقش بیشتری در مادرید است؛ در حالی که او از اینکه باشگاه نتوانسته به قول هایش مبنی بر بهبود قرارداد او عمل کند نیز ناراحت است.

به دنبال آخرین بازی رئال مادرید در فصل گذشته لالیگا، او به طور عمومی تمایلش برای ترک باشگاه را اعلام کرد. در ابتدای تابستان، به نظر می رسید که هیگواین در آستانه پیوستن به چلسی است، با این حال، این باشگاه ایتالیایی کارلوس توز را به خدمت گرفت تا در کنار فرناندو یورنته به میدان برود.

بازیکن آرژانتینی سپس مورد توجه آرسنال قرار گرفت، اما باشگاه لندنی نتوانست خواسته های مالی رئال مادرید را تقبل کند. حالا، چلسی برای جذب او آستین بالا زده است.

روز چهارشنبه، مورینیو تأیید کرد که چلسی برای جذب وین رونی از منچستریونایتد پیشنهاد ارائه کرده است. یونایتد نمی خواهد بازیکنش را بفروشد و مورینیو -که در حال حاضر برای تقویت خط حمله اش آندره شورله را به خدمت گرفته است- روی به پلان B خود آورد: گونزالو هیگواین.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ