سود 10 میلیونی رئال مادرید در صورت نهایی شدن انتقال گارای به یونایتد

رئال مادرید می تواند از فروش ازکوئیل گارای باز هم سود کند؛ چرا که گفته می شود منچستریونایتد برای انتقال این بازیکن از بنفیکا، بر سر مبلغ 20 میلیون یورو به توافق رسیده است. و در این میان رئال مادرید 10 میلیون یورو (50% حق انتقال) به دلیل بندی از قرارداد گارای دریافت خواهد کرد.

سود 10 میلیونی رئال مادرید در صورت نهایی شدن انتقال گارای به یونایتد

سود این معامله برای رئال مادرید 5.5 میلیون یورو خواهد بود؛ آنها در سال 2008 گارای را با مبلغ 10 میلیون یورو از رسینگ سانتاندر به خدمت گرفتند (او یک سال دیگر به طور قرضی در رسینگ بازی کرد و در فصل 2009/10 به مادرید منتقل شد). بنفیکا در سال 2011، 50% از حق این بازیکن را با مبلغ 5.5 میلیون یورو خرید و رئال مادرید هم بندی در قرارداد او گنجاند که در ازای هرگونه انتقال بعدی، 50% از مبلغ فروش او را به دست آورد.

بنفیکا در فصل 12/13 برای 50% سهم رئال مادرید پیشنهادی ارائه کرد، اما رئال مادرید با در نظر گرفتن ارزش بازار نقل و انتقالات این پیشنهاد را رد کرد.

قرارداد این بازیکن با بنفیکا در سال 2015 به پایان می رسد و فروش او تنها 4.5 میلیون برای بنفیکا سود خواهد داشت؛(آنها 10 میلیون دریافت خواهند کرد که 5.5 میلیون آن را به رئال مادرید خواهند داد). منچستریونایتد ماه هاست که به دنبال فردی جدید است تا به خط دفاع خود اضافه کند تا خط دفاعی مسن خود را احیا کند؛ فردیناند (34)، ویدیچ (31)، گارای نیز در 10 اکتبر 27 ساله خواهد شد.

گارای هرگز در مادرید موفق نبود، با این حال بارسلونا هم برای جذب او تلاش کرد. او در زمان هدایت پیگرینی به تیم پیوست اما په په و آلبیول بازیکنان اصلی مادرید در خط دفاع بودند. و این بازیکن آرژانتینی در کنار متزلدر گزینه سوم کادر فنی بود. او پیشرفت کرد و در 43% از بازی های باقی مانده (23) به میدان رفت و از فرصت مصدومیت په په استفاده کرد تا کیفیت خود را نشان دهد.

زیر نظر مورینیو او دوباره به نیمکت بازگردانده شد، و در طول فصل 11- 2010 تنها 437 دقیقه در 8 بازی به میدان رفت. خرید کاروالیو به تمام احتمالات او پایان داد و او تبدیل به گزینه چهارم خط دفاعی تیم شد.

او سپس به بنفیکا پیوست، جایی که در فصل اول به خاطر مصدومیت دچار مشکل شد، اما در فصل 13- 2012 او واقعاً به روی فرم آمد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ