آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا
تاريخ : جمعه 28 تير 1392برچسب:, | 13:20 | نویسنده : Amir

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا:

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا (جمعه 19جولای)

ناپولی برای جذب ایگواین و دامیائو 50 میلیون یورو می پردازد: باشگاه ناپولی علاقه مند است گونزالو ایگواین و دامیائو را جذب نماید و برای این منظور حاضر 50 میلیون یورو بپردازد.

ناپولی ییلماز را می خواهد: اگر باشگاه ناپولی موفق به جذب دامیائو نشود، بوراک ییلماز مهاجم گالاتاسارای گزینه اول این تیم برای خط حمله خواهد بود.

ویویانو در دو راهی تورینو و جنوا: امیلیانو ویویانو دروازه بان پالمو که فصل گذشته به صورت قرضی در تیم فیورنتینا توپ می زد، در دو رتهی تورینو و جنوا قرار گرفته است.

تورینو علاقه مند به جذب آبل هرناندز: باشگاه تورینو علاقه مند است آبل هرناندز مهاجم اروگوئه ای پالرمو را با 5 میلیون یورو به خدمت گیرد.

اینترمیلان علاقه مند به جذب نوچرینو و فلورنتزی: باشگاه اینترمیلان علاقه مند است نوچرینو و فلورنتزی را به خدمت گیرد، اما قبل از جذب آن ها قصد فروش کوزمانوویچ و اسکلوتو را دارد.

وستهام و مالاگا علاقه مند به جذب هافبک اینتر: دو باشگاه وستهام یونایتد و مالگا علاقه مند هستند، زدراوکو کوزمانوویچ هافبک تیم اینترمیلان را به خدمت گیرند.

نوریچ علاقه مند به جذب لوپز: باشگاه نورویچ سیتی پس از عدم کامیابی در جذب فابیو کوالیارلا مهاجم یوونتوس، اکنون علاقه مند است ماکسی لوپز مهاجم کاتانیا را به خدمت گیرد.

فیورنتینا با ایجنت وراتی ملاقات کرد: باشگاه فیورنتینا برای جذب مارکو وراتی هافبک پاریسن ژرمن با ایجنت این بازیکن ملاقات کرد.

بیوندینی قصد دارد در جنوا بماند: داویده بیوندینی هافبک تیم جنوا از علاقه اش برای ماندن در این باشگاه برای فصل آتی خبر داد.

لاتزیو خواهان امگرا: باشگاه لاتزیو علاقه مند است اینوسن امگرا مهاجم سوییسی سیه نا را به خدمت گیرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ