شکست نوجوانان ايران مقابل ايتاليا
تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 18:18 | نویسنده : Amir

تيم ملي نوجوانان ايران در يک بازي نزديک و حساس مقابل تيم زير 18 سال ايتاليا دو بر صفر شکست خورد.

به نقل از سايت رسمي فدراسيون فوتبال، تيم نوجوانان ايران که با ترکيب مهدي اميني، سيد مجيد حسيني، امير حسين کريمي(کاپيتان)، علي قاسمي، مصطفي هاشمي، يوسف سيدي، علي نوري، آرمين سبحاني، محمدرضا کاوه(علي قلي زاده از دقيقه 60)، امير محمد مظلوم و مرتضي کاسب زاده(ماهان رحماني از دقيقه 26) مقابل ايتاليا به ميدان رفت، بازي را بسيار خوب آغاز کرد.

در حاليکه بازيکنان ايران يک سال و نيم از بازيکنان ايتاليا کوچکتر بودند اما بازيکنان ايراني يک بازي نزديک و محکم را به نمايش گذاشتند.

البته حملات ايتاليا سريع و برق آسا بود و اين باعث شد ايران بازي دفاعي هوشمند را در نيمه اول به نمايش بگذارد. اما فشارها بي امان بود و درخشش مهدي اميني دروازه بان ايران چندين موقعيت صد در صد را از ايتاليا گرفت تا اينکه در دقيقه 23 با اخراج سيد مجيد حسيني به دليل خطاي هند روي خط دروازه ، ايران ده نفره شد. حسيني براي اينکه توپ وارد دروازه نشود هند کرد و از بازي اخراج شد. البته پنالتي را ايتاليايي ها از دست دادند و با درخشش مهدي اميني دروازه بان تيم ملي نوجوانان در دفع توپ ، پنالتي ايتاليايي ها هدر رفت. پس از از دست رفتن پنالتي، بازيکنان ايران روحيه گرفتند و ايران بازي بهتري را به نمايش گذاشت و اميرمحمد مظلوم يک موقعيت تک به تک را از دست داد. نيمه اول با همين نتيجه به پايان رسيد تا حاضران در ورزشگاه از اين نتيجه و بازي خوب تيم نوجوانان ده نفره ايران مقابل جوانان ايتاليا شگفت زده شوند.

اما در نيمه دوم فشار ايتاليا بي امان بود و آنها از هر روشي براي رسيدن به دروازه ايران استفاده مي کردند تا اينکه در دقيقه 59 روي اشتباه محمدرضا کاوه در دفع توپ، ايتاليايي ها صاحب يک موقعيت شدند و توپشان به گل تبديل شد.

پس از گل ايتاليا و با وجود اينکه ايران 10 نفره بود، ملي‌پوشان براي رسيدن به دروازه حريف از توپهاي کوتاه و بلند استفاده کردند اما روي ضدحملات و به دليل ده نفره بودن، چندين و چند موقعيت صد درصد نصيب تيم ايتاليا شد که مهدي اميني با رشادت توپها را دفع مي کرد و حتي در يکي از صحنه ها استخوان فک صورتش به شدت آسيب ديد اما دوباره درون دروازه ايران ايستاد.

ايتاليا در دقيقه 78 هم روي يک کارتيمي گل دومش را به ثمر رساند و تا پايان بازي دو تيم بازي پاياپايي را به نمايش گذاشتند.

از ايران علاوه بر اخراج سيد مجيد حسيني در دقيقه 23؛ امير محمد مظلوم در دقيقه 73 اخطار گرفت تا سه اخطاره شود و به همراه سيد مجيد حسيني بازي آينده تيم ملي نوجوانان مقابل اسلووني را از دست بدهد.

البته به غير از اين دو بازيکن سيد مصطفي هاشمي هم در دقيقه 37 اخطار گرفت.

در بازي ديگر امروز چک دو بر يک اسلووني را شکست داد تا ايران براي کسب مقام هفتم در جام جهاني کوچک به مصاف اسلووني رود و چک حريف ايتاليا شود.

اين ديدار روز يکشنبه ساعت 11:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد.




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ