53 بازی، 38 پیروزی، 1 قهرمانی لالیگا، 100 امتیاز و خداحافظ!
تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:, | 8:16 | نویسنده : Amir

تیتو ویلانوا بعد از 53 بازی رسمی (38 برد، 8 مساوی و 7 باخت) بارسلونا را ترک کرد. تحت هدایت او، فصل گذشته آبی اناری ها لالیگا را با 100 امتیاز از آن خود کردند- رکوردی که در تاریخ باشگاه بی سابقه بود- و با رکورد فصل 12-2011 رئال مادریدِ مورینیو برابری کردند.

53 بازی، 38 پیروزی، 1 قهرمانی لالیگا، 100 امتیاز و خداحافظ!

ویلانوا توسط پپ گواردیولا به بارسلونا آورده شد و در طول 4 سال حضور گواردیولا در بارسلونا، تبدیل به دست راست او شد. در آخرین فصل حضور گواردیولا در باشگاه کاتالانی، یک تومور در غده پاروتید تیتو تشخیص داده شد و او در 22 نوامبر 2011 به طور اورژانسی تحت عمل جراحی قرار گرفت؛ هفته ها بعد او به پستش به عنوان دستیار سرمربی به تیم بازگشت.

بعد از جدایی پپ، او به عنوان جانشین عملکرد خوبی داشت تا اینکه دوباره بیماری اش عود کرد و مجبور شد تا در بیمارستان  Vall d’Hebron بارسلونا تحت عمل جراحی قرار بگیرد. او برای درمان به نیویورک سفر کرد و در مارچ 2013 به نیمکت بارسلونا بازگشت.

به عنوان بازیکن، این مرد 44 ساله تمام رده های سنی باشگاه را طی کرده بود، اما در برداشتن قدم آخر و رسیدن به تیم اصلی ناکام مانده بود. او برای تیمهای فیگوئرس، سلتا، باداجوز، مایورکا، اِیدا، الچه و گرامنت بازی کرد و در سال 2001 بازنشسته شد.

گواردیولا، یکی از هم تیمی های ویلانوا در زمان حضور در لاماسیا، او را در سال 2007 به عنوان دستیارش در بارسلونا B انتخاب کرد. سال بعد، وظایف این دو فرد افزایش یافت و با جدایی رایکارد از کمپ نو، آنها هدایت تیم اصلی را به عهده گرفتند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ