احتمال محروميت دهنوي، کريمي و خليل‌زاده
تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:, | 11:30 | نویسنده : Amir

دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان شکايت‌هاي خود از يکديگر را پس گرفتند.

جمعي از مسئولان دو باشگاه پرسپوليس و سپاهان چهارشنبه شب در جلسه‌اي به بررسي آخرين اتفاقات رخ داده بين خود پرداخته و بر سر شکايت هايي که از يکديگر و بازيکنان خود انجام داده بودند توافقاتي کردند.

يعقوب کريمي و شجاع خليل‌زاده بازيکناني بودند که ابتدا با پرسپوليس قرارداد بستند و از اين باشگاه پول هم گرفتند اما در نهايت به سپاهان رفتند. پرسپوليس خواستار بازگشت پولي که به اين دو بازيکن داده بود، شد و در آن سو نيز سپاهان پولي که به دهنوي داده بود را از پرسپوليس طلب کرد. اين يکي از مواردي بود که دو باشگاه بر سر آن توافق کردند و قرار شد هر باشگاه پول خود را پس بگيرد.

مورد ديگري که در اين جلسه بحث شد موضوع شکايت دو باشگاه از يکديگر و شکايت سپاهان از رويانيان بود. در اين رابطه نيز قرار شد هر دو باشگاه شکايت‌هاي خود را از يکديگر پس بگيرند.

حسن‌زاده، رئيس کميته انضباطي که در اين نشست حضور داشت خطاب به مسئولان دو باشگاه گفت: اگر هم شما شکايت خود را از اين بازيکنان پس بگيريد، کميته انضباطي راي خود را براي آنها صادر خواهد کرد چرا که اين بازيکنان تخلف کرده‌اند.

قرار است کميته انضباطي به زودي راي خود را درباره شجاع خليل‌زاده، يعقوب کريمي و قاسم دهنوي اعلام کند. احتمال محروميت دو، سه جلسه‌اي و جريمه براي اين سه بازيکن وجود دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ