سانیا در آرسنال می ماند
تاريخ : شنبه 29 تير 1392برچسب:, | 11:31 | نویسنده : Amir

خبر‌ها حکایت از پیشنهاد PSG و موناکو برای این مدافع که یک سال از قراردادش مانده است، دارد اما این بازیکن ۳۰ ساله می‌‌گوید از بودن در آرسنال خوشحال است:" از بودن در آرسنال لذت می‌‌برم و تیم را دوست دارم. هر کاری برای باشگاه می‌‌کنم و هنوز اینجا هستم. خیلی‌‌ها صحبت از رفتن من به فرانسه می‌‌کنند اما من آماده یک فصل خوب با آرسنال هستم."

سانیا در آرسنال می ماند

باکاری سانیا می‌‌گوید:" فصل گذشته دشوار بود. من تنها یک سال از قراردادم مانده است و شاید فکر می‌‌کردم که باشگاه را ترک می‌‌کنم اما سعی‌ کردم بمانم و تا می‌‌توانم آرام باشم. حالا تنها به پیش فصل آرسنال فکر می‌‌کنم."

سانیا همچنین می‌‌گوید ۱۸ ماه دوری از مسابقات به علت شکستگی پا بسیار دشوار بوده است:" از نظر فیزیکی‌ بسیار سخت بود. باید به قطر می‌‌رفتم و پس از معاینه به اینجا بر می‌‌گشتم. اما حالا به آینده فکر می‌‌کنم و تمام تلاش خود را برای موفقیت آرسنال انجام می‌‌دهم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ