ديدار نمادين تيم ملي نيمه تمام ماند!
تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 8:19 | نویسنده : Amir

ديدار نمايشي تيمهاي ملي 98 و 2014 با پيروزي تيم تازه صعود کرده به جام جهاني به پايان رسيد اما اين بازي با يک پايان غيرمنتظره روبه رو بود.


پيشنهاد بازي برگزاري دوستانه بين تيمهاي ايران در جام جهاني 98 و 2014 که توسط محمود احمدي نژاد مطرح شده بود، شنبه شب بدون حضور رييس جمهور برگزار شد؛ ديداري که در پايان با نتيجه به سود تيم 2014 به پايان رسيد. با اين حال اين بازي بر خلاف اعلام قبلي تنها يک نيمه سي دقيقه اي داشت.

قرار بود در اين بازي رييس جمهور با حضور در استاديوم آزادي پيراهن تيم منتخب 98 را بر تن کند اما در غياب احمدي نژاد، محمدرضا رحيمي معاون اول رييس جمهور در ورزشگاه حاضر شد و در مراسم قدرداني از تيمهاي فوتبال ايران شرکت کرد.

از اين بازي نزديک هشت هزار تماشاگر ديدن کردند.

محمدرضا رحيمي درباره غيبت رييس جمهور گفت: براي تقدير از قهرمانان به اينجا آمده ايم تا به نمايندگي از سوي دکتر احمدي نژاد رييس جمهور محبوب کشورمان را مراسم تقدير به جا بياوريم. در ايام نزديک قدر هستيم. قدر از کلمه تقدر به معناي اندازه گيري است. اندازه گيري از قهرماناني که پرچم ايران را به نمايش در آوردند و پرچم سه رنگ افتخارآميز ايران را به اهتزاز.

وي افزود: دکتر احمدي نژاد که پيشنهاد دهنده برگزاري اين مراسم بود به خاطر کار سنگين فراوان در سفر اخير، خستگي و افت فشار قند و درد زانو نتوانستند در اين مراسم شرکت کنند. به همين خاطر به بنده و دکتر عباسي ماموريت دادند از فوتباليستهاي عزيز که شانزده سال پيش افتخار آفريني کردند و همچنين تيمهايي که اخيرا دل مردم را شاد کردند، تقدير به عمل بياوريم.

قرار بود اين ديدار نمايشي در دو وقت سي دقيقه اي برگزار شود اما بي نظمي فراوان باعث شد اين بازي تنها در يک نيمه سي دقيقه اي برگزار شود. در تک نيمه اين بازي مجتبي جباري، جواد نکونام، محمدرضا خلعتبري، رضا خانزاده، غلامرضا رضايي پنچ گل تيم 2014 را به ثمر رساندند.

پس از پايان تک نيمه اين بازي مراسم تقدير از افتخارآفرينهاي فوتبال برگزار شد.

در پايان برنامه محمدرضا خلعتبري به همراه جواد نکونام با محمد عباسي به صورت خصوصي صحبت کردند. احتمالا اين گفت و گو يافتن راه حلي براي ماندنشان در ليگ ايران بوده است.

ستار همداني دستيار امير قلعه نويي هم در پايان اين مراسم درباره وضعيت نکونام به خبرنگاران گفت: جواد آنقدر قابليت دارد که نمي گويم در استقلال بماند يا نه. او زحمات زيادي براي تيم ملي و استقلال کشيده و فکر مي کنم او اگر يک ارتباط بگيرد مي تواند مشکل را حل کند و در استقلال بماند!

در تيم 98 ستاره هاي زيادي غايب بودند. احمدرضا عابدزاده، علي دايي، کريم باقري و مهدي مهدوي کيا سرشناسترين غايبان اين تيم بودند اما نکيسا، پيرواني، استيلي، لطيفي، دين محمدي و استاد اسدي حضور داشتند. هدايت اين تيم بر عهده بيژن ذوالفقارنسب بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ