رینا آماده پیوستن به ناپولی است
تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 8:23 | نویسنده : Amir

پس از اینکه ژولیو سزار اعلام کرد که برای پیوستن به ناپولی دستمد خود را کاهش نخواهد داد، سران این باشگاه ایتالیایی با په‌په رینا دروازه بان تیم لیورپول وارد مذاکره شدند.

رینا آماده پیوستن به ناپولی است

از طرفی مورگان دی‌سانتیس دروازه بان ایتالیایی ناپولی در آستانه پیوستن به رم قرار دارد و همین مسئله مسئولین ناپولی را وادار به خرید یک دروازه‌بان کرده است، بر اساس گزارش اسکای اسپرت ایتالیا، ناپولی با رینا برای قراردادی قرضی در فصل آینده به توافق رسیده است، البته با حق خرید 10 میلیون یورویی در پایان فصل.

گفته می‌شود این دروازه بان طی 24 ساعت آینده راهی ایتالیا می‌شود تا در تست‌های پزشکی این تیم شرکت کند، رینا گزینه دوم سران ناپولی پس از ناکامی در پروژه انتقال سزار برزیلی دروازه بان سابق اینتر، از کوئین پارک رنجرز به تیم خود بود."

مدیربرنامه‌های سزار در این خصوص گفته بود:

" هنوز به توافقی با باشگاه ناپولی نرسیده ایم، ما در مسئله دستمزد سالیانه اختلافاتی داریم و این مشکلی برای موکل من است که با این دستمزد به ناپولی برود. ما در خصوص دروازه‌بانی صحبت می‌کنیم که به سطح بالایی از فوتبال خود رسیده و همان دروازه‌بانی است که با اینتر سه گانه را فتح کرده است، او تصمیمی بر کاهش دستمزد خود ندارد و با این شرایط به ناپولی نخواهد رفت."

سزار در جام کنفدارسیون‌های 2013 به عنوان بهترین دروازه‌بان جام انتخاب شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ