بارسلونا با مارتينو وارد مذاکره مي‌شود
تاريخ : یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, | 11:20 | نویسنده : Amir

باشگاه بارسلونا براي جانشيني سرمربي برکنار شده با مربي آرژانتيني وارد مذاکره خواهد شد.

بر اساس گزارش رسانه‌هاي اسپانيايي بارسلونا با جراردو تاتا مارتينو، سرمربي آرژانتيني براي هدايت تيم پس از جدايي تيتو ويلانووا وارد مذاکره شده است.

به گزارش فارس، يک نفر به نمايندگي از بارسلونا براي ملاقات با مارتينو که باشگاه صحبت‌هايي با او انجام داده است، هفته آينده سفر خواهد کرد.

مربي آرژانتيني در تابستان با باشگاه‌هاي زيادي از جمله رئال سوسيه‌داد و مالاگا مذاکره کرده است و اولين انتخاب هيئت مديره باشگاه بارسلونا براي هدايت اين تيم خواهد بود. مارتينو در حال حاضر به همراه خانواده‌اش در تعطيلات به سر مي‌برد.

تاتا که در روساريو متولد شده است، بيشتر دوران حرفه‌اي‌اش را در پاراگوئه گذراند که چندين باشگاه را با کسب موفقيت‌هاي قابل توجه، هدايت کرده است. او هدايت تيم ملي را نيز در پايان سال 2006 بر عهده گرفت. پاراگوئه در زمان سرمربيگري وي به جام‌جهاني آفريقاي جنوبي راه يافت اما در مرحله يک‌چهارم نهايي با شکست يک بر صفر مقابل اسپانيا از گردونه مسابقات حذف شد. اين تيم در رقابت‌هاي کوپا‌آمريکا در سال 2011 نيز به فينال رسيد که توسط اروگوئه شکست خورد.

مارتينو فصل گذشته هدايت نيوول اولد بويز، تيم محبوبش را بر عهده داشت که قهرمان تورنئو 2013 شد و به نيمه‌نهايي کوپا ليبرتادورس راه يافت که مقابل اتلتيک مينيرو شکست خورد.

سرمربي آرژانتيني يک ماه پيش در مصاحبه‌اي به تمجيد از شيوه بازي تيکي تاکاي بارسلونا پرداخت و اعلام کرد که پاسکاري در بازي از بيشترين اهميت برخوردار است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • قالب وبلاگ